|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik ga naar Armada ipv hiernaartoe,zit teveel verschil nu tussen 15 of 38 euro,en heb dudes uit israel op bezoek dan en heb hun de keuze laten maken,das dus Armada geworden;) |
jammer zeg Donna! :( je komt al zo vaak in de XL! Deze Ferry Solo wordt echt super speciaal hoor! :) maar goed snap je beslissing wel! maar wel jammer! :( |
|
|
| Donna |
Zugt,heb BIGtime moeite met deze keuze gehad,wist op laatst ECHT nie waar ik heen moest gaan omdat t beiden gewoon goeie feesten worden...
Heb maar de "zakelijke" kant van t verhaal gepakt en de financieen laten tellen,en de .il uiteindelijk laten beslissen,zijn die jongens die ws een contract aangaan met armins label,en dus vanzelfsprekend die kant kozen;)
En ja ik kom idd beswel vaak in XL en zou ook GRAAG weer eens anoniem willen feesten knowing the crew is there 2 have fun with:)
Het was altijd rete-special en denk er zeker wel vaak aan:)
Mja naja,soms loopt t anders,en ik hoef jou dat niet uit te leggen;)
Mucho hugs&kisses 4 "our crew":) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Donna
Mucho hugs&kisses 4 "our crew":) |
hihihi :tongue2
Have fun! Er komen nog genoeg gelegenheden om samen te feesten, dus geen zorgen! :) |
|
|
| kolkiewolkie |
DUSSSS..
ik ben er uit
| quote: | Originally posted by eieregooie
|
ik kom naar amsterdam en wel hier om:
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Deze Ferry Solo wordt echt super speciaal hoor! |
en het feit dat ik verkeerd in de agenda gekeken had en het tentamen dus op de vrijdag hiervóór is... nou nog z.s.m. een kaartje halen en dan maakt het me geen uit of ik nou alleen ga of met andere mensen, ik ben durrr! :thepirate
spijtig dat donna d'r niet bij is, but we wíll meet again :) . |
|
|
| eieregooie |
- -=Freezel=-
- ahp2002
- ArisE2
- Dj Lex (?)
- eieregooie
- HBtje
- kolkiewolkie
- Magic83
- Partyhardy!
- Remy D
- Three 'O Three
- tijs08 (?)
- total woot (?)
- TranceFool (?)
Woohoo! Toppie Kolkie :D Heb jou al een tijd nie meer gezien... Laatste keer was Armin Only? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|