|
|
| Dark Apostle |
Eindelijk nog eens iets afgemaakt se :D
enjoy :haha: :haha:
Eliga Nipal - The March Of The Whisperers of mijn poging tot kamermuziek maken :tongue2
(rechtsklikken met muis en "doel opslaan als...") |
|
|
| Tiger777 |
| heum, jah, het is speciaal... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
heum, jah, het is speciaal... |
Aha! :p
Ik verwacht wel dat niemand hier het echt goed gaat vinden, maja je weet nooit ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Der zit eigelek niveel melodie in he.Het dreigende erin, de donkere sfeer vind ik best wel leuk(nee, ik ben geen heroine verslaafde ;)). Ik zou eens proberen een melodie'tje ineen te knutselen met hetezlfde instrument. ZEt er een leuek beat na, een climax met dezelfde melodie, en daarna een combinatie van de vorige 2. Dan zit er misschien iets in. |
|
|
| Dark Apostle |
Dat is nu net mijn bedoeling, een zekere sfeer overbrengen. Ik laat melodiën maken over aan de getalenteerde onder ons.
Ik maak liever obscuriteiten, weet ni waarom, maar het kost me minder moeite en ik heb hopen ideeën om zo'n stuff te maken.
Heb al pogingen genomen om iets melodisch te maken, maar dan zit ik vroeg of laat vast (hetzij slechte opbouw, hetzij geen afbouw of slechte break en mijn comp is ook te traag voor de laatste muziek software + kem pc speakers en geen instalatie aan mijn pc) maar de hoofdreden is een gebrek aan melodisch talent. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|