|
|
| Tiger777 |
| Mijn vader is van ginder, en ze gaan graag wandelen in het bos achter cafe kluizenberg (of iets in da genre). |
|
|
| teknasia |
| ken ik niet direct.. maar denk wel dat één van mijn ouders weten waar het ligt :) |
|
|
| Tiger777 |
| bon heum, ik denk dat we mensen aan het storen zijn hiermee. Ik zal morgen is naar geldschieters van enkele tientallen euro's. Doet ge NIKS niet meer af aan de 375€ omdat ik zo sympathiek ben?;) |
|
|
| teknasia |
voegt ge nix meer bij aan de 375€ omdat ik naar Heusden-Zolder moet rijden? :p
btw de techs staan ook op een ander forum.. ik hoop voor u dat er niemand boven biedt.. ofwel dat die persoon ook maar 1 exemplaar wil ofzo :) we shall see....
moest iemand anders mijn kopen.. dan help ik u wel verder zoeken naar een ander exemplaar.. deal? :) |
|
|
| Tiger777 |
deal :)
Maar momenteel zit ik aan 332.98€. Ik kan een stanton ST90 op de kop tikken voor 351€. Van de moment dat ik de 350 bijgeen heb (= nog 3 uurkes werk vinden), koop ik een stanton. Ik heb een mailtje gestuurd naar nabistai, hij zocht toch ook nog een 2e tafel, ik PM u morgen wel wat hij teruggemeeld heeft.
Moest iemand over de 375€ gaan, dan zullen we kijken of we met die duitsers niks kunnen regelen. 2techs + 1 ST90 naar belgie verzenden in 1 keer komt goeikoper uit voor ons allebei(vermits ik een stuk van de portkosten mee zal betalen dan). Concrete uitwerking daarvan: PM! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|