|
|
| HBtje |
| mwhehehehhe zie je ook gwoon aankomen. stelletje rijke luie stink voetballers van het ned. elftal. Wordt denk ik tijd voor nieuwe generatie ofzow. Zou mij niets verbazen als ze het EK niet halen. |
|
|
| Shabbaman |
| Precies, bergkamp terug in oranje, de oplossing van alles. Misschien wil van basten ook wel weer een keertje meedoen. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Shabbaman
Precies, bergkamp terug in oranje, de oplossing van alles. Misschien wil van basten ook wel weer een keertje meedoen. |
ja doe er nog 2 spitsen bij.. lol
lijkt me dat je nou gewoon is een x gaat kijken naar de verdediging. Echt belachelijk dat er gasten rondlopen als van bronckhorst en zenden die allebei nooit spelen bij hun club. En dan heb je er nog die malloot van een de boer die het tempo niet meer aankan. Lijkt me dat je daar is ff gaat kijken of je niet wat alternatieven hebt..
en gooi die bananenplukkert van een seedorf er nou eens uit. Wat een drama is dat, balverlies en dan vooral niet meeverdedigen
blech |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik weiger nog één voetbalwedstrijd van het Nederlands-eftal te kijken, totdat zij zich voor een hoofd-toernooi hebben geplaatst. Tis toch een schande wat ze de afgelopen jaren presteren :whip: |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik weiger nog één voetbalwedstrijd van het Nederlands-eftal te kijken, totdat zij zich voor een hoofd-toernooi hebben geplaatst. Tis toch een schande wat ze de afgelopen jaren presteren :whip: |
Ik weet ook wel dat het voetbal wat ze vertonen nergens op lijkt en dat ze eigenlijk alsmaar afwachten wat met zulke topspelers in je team natuurlijk een schande is, maar naar mijn weten hebben ze ook al aardig lang niet meer verloren en dat is natuurlijk toch wel waar het om gaat (wel veel gelijke spelen, die winst hadden moeten zijn maar toch) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|