|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by djcresto
kvond het wel goed gisteren, IDer of the year tor kon niet direct op de titel komen toen armin alone in the dark draaide :p |
hah inderdaad, wat een afgang.. :p
| quote: | | eigenlijk hadde een cd-r ke aan armin moeten afgeven, zou zeker gescoord hebben. |
misschien wel.. maar ik moet hem eerst nog volledig afkrijgen.. (ben nogal perfectionist) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by tor8024
maar ik moet hem eerst nog volledig afkrijgen.. (ben nogal perfectionist) |
wel, ik heb hem eindelijk af.. ik ben er niet 100% tevreden over, maar dat ben ik nooit.. trouwens, als je er blijft aan werken geraakt hij nooit af en wordt hij in vele gevallen nog slechter..
ik heb niet zo veel veranderd, enkel een extra melodietje in de build-up naar de lange break.. ook hier en daar wat wooshes toegevoegd om de overgangen wat te verbeteren.. en op de melodie uit het origineel heb ik het phazer gehalte wat naar beneden gehaald, want op sommige plaatsen werd het wat chaotisch.. plus hier en daar ook nog een paar kleine dingen..
heel dit verhaal voor niets eigenlijk, want jullie krijgen hem niet te horen.. :) ik zend hem naar bonzai, zien wat zij er van denken..
sorry ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by tor8024
wel, ik heb hem eindelijk af.. ik ben er niet 100% tevreden over, maar dat ben ik nooit.. trouwens, als je er blijft aan werken geraakt hij nooit af en wordt hij in vele gevallen nog slechter..
ik heb niet zo veel veranderd, enkel een extra melodietje in de build-up naar de lange break.. ook hier en daar wat wooshes toegevoegd om de overgangen wat te verbeteren.. en op de melodie uit het origineel heb ik het phazer gehalte wat naar beneden gehaald, want op sommige plaatsen werd het wat chaotisch.. plus hier en daar ook nog een paar kleine dingen..
heel dit verhaal voor niets eigenlijk, want jullie krijgen hem niet te horen.. :) ik zend hem naar bonzai, zien wat zij er van denken..
sorry ;) |
boeeee :whip: :whip: :whip:
wij willen dat hier horen ;)
succes ermee alleszins |
|
|
| Tiger777 |
booeee! weg met tor! ;)
(***morrend volk***) |
|
|
| Pumaz |
| Pff vind ik maar flauw hoor Kevin, maar ja je doet maar. Misschien laat ik je mijn remix van Hyberbolic niet horen als hij af is:p ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|