|
|
| Lightworks |
Best ne goeie remix Kevin! Misschien een beetje te langdradig, maar da's een kwestie van updaten (als het nodig zou zijn ten minste ;)). Probeer eens bij Banshee, you never know ;)
Greetz,
Wim |
|
|
| Pumaz |
Eerst wil ik dit kwijt : Kev, je hebt mijn idee gestolen! Eerst doet Ferry die remix van BBE en nu dit...
Ja ok, ik zou het niet zo gedaan hebben, maar kom, dat doet er niet toe...
Anyway, ik zou hem niet zo langdradig maken, die melodie op 5'10 komt te laat toe vind ik, maar hij is wel zaaaalig, loededoe...
Ik zal dan iets anders remixen zeker, hmm, Above the sky misschien... |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Eerst wil ik dit kwijt : Kev, je hebt mijn idee gestolen! Eerst doet Ferry die remix van BBE en nu dit...
Ja ok, ik zou het niet zo gedaan hebben, maar kom, dat doet er niet toe... |
lol, sorry.. ;)
| quote: | | Anyway, ik zou hem niet zo langdradig maken, die melodie op 5'10 komt te laat toe vind ik, maar hij is wel zaaaalig, loededoe... |
de build-up en de break duren inderdaad wat lang.. maar ik moet toegeven dat ik alles nogal snel in elkaar gestoken heb, er komen zeker nog elementen bij om het geheel interessanter te maken.. dat is wel voor later als ik opnieuw zin heb (ik word namelijk een nummer heel snel beu)
| quote: | | Ik zal dan iets anders remixen zeker, hmm, Above the sky misschien... |
wat dacht je van Save Me? ligt wat in dezelfde stijl als dit nummer.. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by tor8024
er komen zeker nog elementen bij om het geheel interessanter te maken |
Steek er awa tribal bij ;)
| quote: | | Originally posted by tor8024 dat is wel voor later als ik opnieuw zin heb (ik word namelijk een nummer heel snel beu) |
Same here my friend :happy2:
Save me? Mja, zal ff noten zoeken, dan zie ik wel
-EDIT- Mag ik anders een midi van een van jou tracks? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by tor8024
wat dacht je van Save Me? ligt wat in dezelfde stijl als dit nummer.. |
save me,
nie proberen, dat nummer is af, kan volgens mij nergens verbeteren
beter een nummer remixen waarvan je zelf vindt dat er nog dingen, beter en-of anders kunnen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|