return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Cd's Versus Vinyl

Bouma-Bros
Ik draai nogsteeds veel met vinyl, maar sinds ik mijn cdj heb ben ik daar toch wel erg te spreken over..het werkt eigenlijk hetzelfde als een TT, alleen dan beter :p Als ie recht loopt loopt ie recht, geen gezeik met bobbels in platen! Wat de feeling betreft...tuurlijk is het lekker om een vinyltje erop te leggen, maar zoals ik al zei..eigenlijk werkt het gewoon hetzelfde. Je moet alleen ff aan het idee wennen ;)
Denk zeker dat de CD het over gaat nemen, maar het zal nog heel lang duren voor dat iedereen dat zal accepteren!

Grtz,
ElSandro
magrec
Boeit mij trouwens geen ene meer of de muziek nu van vinyl, cd of uit een laptop komt zolang ik maar vette muziek hoor. Owja ik wil wel dat de dj ziet hoe het publiek reageert dus megamixen zijn NOT DONE!! hehehe

Maar ik denk dat als ik dj was dat ik er dan misschien anders tegen aan kijk.
DJ_Siesta
anders zijn ze altijd zo vooruitstrevend, en nu opeens niet, want vinyl heeft een zogenaamde waarde.... als je echt van muziek houdt, maakt het je niet uit of je het van cd of vinyl draait.

ik denk dat de meeste personen hier eerst maar eens ff een week met een cdj1000 moeten spelen. dan praten we wel verder, en dan weet ik zeker dat je er anders over denkt.

wat heeft een draaitafel wat een cdj1000 niet heeft? en kom niet aankakken met dat godverdegodver waar ik ziek vna word FEELING.

p.s in sommige platen (hard to find) zit idd waarde, maar wat voor waarde hebben die platen nog. als je ze ook op cd kunt spelen;)
basd
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
anders zijn ze altijd zo vooruitstrevend, en nu opeens niet, want vinyl heeft een zogenaamde waarde.... als je echt van muziek houdt, maakt het je niet uit of je het van cd of vinyl draait.

ik denk dat de meeste personen hier eerst maar eens ff een week met een cdj1000 moeten spelen. dan praten we wel verder, en dan weet ik zeker dat je er anders over denkt.

wat heeft een draaitafel wat een cdj1000 niet heeft? en kom niet aankakken met dat godverdegodver waar ik ziek vna word FEELING.

p.s in sommige platen (hard to find) zit idd waarde, maar wat voor waarde hebben die platen nog. als je ze ook op cd kunt spelen;)

Dat jij zonodig ziek moet worden van 'feeling' betekent niet dat het voor anderen geen waarde heeft.. Denk na. En platen houden echt wel hun waarde, ook als ze op CD te krijgen zijn.. Om maar even een vergelijking van jouw niveau te pakken: De Nachtwacht wordt toch ook niet waardeloos, alleen omdat ie ook in boeken en op foto's te zien is?

Oh ja, verkoop jij trouwens CDJ1000s ofzo?
Ferry 0
Het spinnen met cdj1000 is leuk maar is lang niet zo speciaal als met 12 incjes. En een classic zal altijd zijn waarde houden op 12 inc waarom? Omdat niet iedereen hem heeft en dat is iets wat je met cd's niet tegen kan houden iedereen kan zijn classic/wanted record leechen @ kazaa of waar dan ook.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland