|
|
| robin |
tering is dj-en een nationale hobby geworden ofzo :mad:
gozer uit me nieuwe klas (hardstyle 4 live! staat op zn tas, zeg genoeg lijkt me) zat te vertellen, hij heb 2 dvd spelers gekocht die ook cds en mp3 cds kunnen spelen en nou zoekt i alleen nog een mixertje en een versterkertje en vette speakers..
ik had 3 vragen,
1. zit dr een pitch op? een wat? om de snelheid aan te passen. nee heb je dat nodig dan?
2. cue dan? denk het niet, wat is dat?
3. ben jij dom? hoezo?
omfg |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
1. zit dr een pitch op? een wat? om de snelheid aan te passen. nee heb je dat nodig dan?
|
Bij haardstijl heb je geen pitch nodig.
Het zo verrekte simpel dat ze zelfs alle platen op 1 snelheid snijden.
Het moet natuurlijk wel ontiegelijk toegankelijk blijven, zelf ZO toegankelijk voor mensen zoals je klasgenoot. |
|
|
| DJ_Siesta |

oooooooooooooooo, die wil ik ff heeel snel testen:) |
|
|
| basvh |
| :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
ik weet nog niet hoe deze draait, maar het blijkt dat de platter MEEDRAAIT, en als ie echt zelfde als vinyl voelt, dan denk ik dat het weleens heel snel kan gaan, heb al verscheidene mensen gehoord die, (als hij GOED is) over willen stappen naar cd.
dit ding ziet er echt bloedgeil uit hoor!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|