|
|
| jploveparade |
| quote: |
Dear Tracid Traxxx fans,
you might have been wondering, why Tracid traxxx has not released a 12" since a long time.
We are, to be honest, not so happy about the Italians and Dutch and in the nearest future also french and even some German (formerly mellow trance oriented labels) who have copied the typical Tracid Traxxx style so perfectly and formed it to what now is called "Hardstyle". All the TTX artist did not want to react on those copies and therefore they did not want to release anything.
we have been creative in the meantime, the artist tried a lot, tested it and the result is:
QUALITY can be the only alternative. Even though it seems that people do not appreciate quality techno these days. we do. And we hope some more people will join us. So a hot autumn starts with
TTX2044 - Emmanuel Top "Mars" incl Asem Shama (Vanguard) Rmx
(scheduled for September 2003)
TTX2045 - Kenji Ogura vs Melanie Di Tria "Kreissäge 2" incl Robert Natus Remix
(Scheduled for October 2003)
|
Zeer goede instelling van dit kwaliteitslabel. De markt is de laatste tijd overspoelt met slechte platen (vooral remakes van oude hardcoreklassiekers). Door gewoon even te wachten tot iedereen zijn buik vol heeft van de twaalf-in-een-dozijn tracks en dan toe te slaan met goede producties houdt je je label overeind en de hardhouse stroming in leven. Goede reden om dan ook naar XClusive Germany te gaan: de dame en heren van TT zullen zich maar al te graag bewijzen :cool: |
|
|
| raoel |
Ik was afgelopen maandag ook op zoek naar nieuwe hardtrance releases en toen viel me ook op dat er weinig van TTX was uitgekomen.
Nu mag ik hopen dat de nieuwe releases ook daadwerkelijk kwaliteit te bieden hebben, want het Hardstyle kan mij steeds minder boeien.
Neemt niet weg dat ik gister flink heb staan te beuken op Frequence, maar het lijkt allemaal zoveel op elkaar.
GO,Go,Go en Here's Johny!!! heb ik beide 4 of 5 keer gehoord.
Vervolgens heb ik nog 50 minuten bij Marcel Woods gestaan en dan is dat een echte verademing. Woods is sowieso een geweldige DJ, maar hij draaide gister erg strak en vette nummers.
Maar mijn favoriete muziek blijft hardtrance en dat is er veel te weinig uitgekomen. Gelukkig hebben de Igor S achtige platen mij flink kunnen vermaken de laatste tijd, maar iets steviger mag van mij wel op zijn tijd.
Ik wacht af..... |
|
|
| Optimus |
| mwheheeh, ff op Pf plaatsen:D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Zeer goede instelling van dit kwaliteitslabel. De markt is de laatste tijd overspoelt met slechte platen (vooral remakes van oude hardcoreklassiekers). Door gewoon even te wachten tot iedereen zijn buik vol heeft van de twaalf-in-een-dozijn tracks en dan toe te slaan met goede producties houdt je je label overeind en de hardhouse stroming in leven. Goede reden om dan ook naar XClusive Germany te gaan: de dame en heren van TT zullen zich maar al te graag bewijzen :cool: |
't is dertien in een dozijn :P
maar ik vind het een goed initiatief van TTX, der komt gewoon veel te veel troep uit, allemaal van die slechte remixes van oude hardcore. de enige die nog een beetje fatsoenlijke tracks maakt is Luna aka DHHD, en DJ Vortex, die 2 zijn tenminste nog een beetje origineel....
paar jaar geleden echt elke week staan stampen in Duitsland op TTX-achtige nummers, zoals Kreissäge, en natuurlijk Megamind (ok geen TTX maar toch dik ownend). dat is imo toch de echte hardstyle |
|
|
| jploveparade |
13 in een dozijn ;)
Het feit dat hardstyle zo makkelijk te mixen is zegt al genoeg over de eentonigheid van de meeste tracks... :toothless
Hardhouse blijft echter heerlijke muziek om op te jumpen :wtf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|