|
|
| total woot |
eens!
en daarbij, ik woon in groningen (zoals bekend :p), en kom eigenlijk dagelijks in platenzaken hier in de buurt, en ik moet zeggen: ik heb eigenlijk helemaal niks maar dan ook niks meegekregen van n feest hier in de buurt. (Wist t omdat op nature-one wel posters hingen... |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
sorry hoor, maar als dit de eerste keer is dat die organisatie iets doet (of geven ze wel feesten?) heb ik niet echt respect ofzo.
Hoe dom kun je zijn om te denken dat je in een keer een festival op kunt zetten (dat is tenminste wat ik hier lees..) .Het KAN wel, maar de meeste festivals hebben al een achterban en bekendheid door hun eerder gegeven feesten. De organisaties die vanuit het niets nou opeens iets groots neerzetten hebben over het algemeen dollartekens in hun ogen, of last van een te laag ego-gehalte in hun bloed en zichzelf dus middels een evenement populair en gewild wilolen maken. Denkend dat Nederland op hun feest/concept zit te wachten. Alsof we al niet genoeg feestmeuk hebben.
Nouja, ik weet de achtergrond niet. Maar wat ik wel weet is dat elke halve zool tegenwoordig een feest of festival op wil zetten. Goud geld verdienen denken ze dan. Facilitaire zaken zijn dan misschien goed geregeld (als er niemand komt, dan kan er ook niet veel misgaan, toch?), daar heb je echter niets aan als je geen achterban hebt en denkt dat het publiek vanzelf wel komt. |
Op zich had deze organisatie wel een achterban/bekendheid, aangezien het (mede-)georganiseerd was door The Bridge (discotheek aldaar). Het werd dan ook op het terrein van The Bridge gegeven. Maarja, die achterban is natuurlijk nooit 40.000 man... |
|
|
| New Wave |
| [edit] domme post, ik snap hem. [/edit] |
|
|
| Eye-Riz |
| wie BEN ik, wie BEN ik, tum tumtedumtumTUMtum... |
|
|
| Switch |
| een lekker ding? :D :crazy: :eyespop: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|