return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Producties

Tiger777
Ik ben van plan een overzicht te maken van alle producties die door jullie gemaakt zijn. Daarom zou ik willen vragen dat iedereen die produced, mij een overzicht zou kunnen maken van alles dat ze gemaakt hebben en een adres waar ge het kunt downloaden. Het gemakkelijkste zou zijn moest dat per PM gebeuren.

Als er dan iets nieuws gereleased wordt, moogt het het hier posten, en zal ik het toevoegen aan het overzicht.

dank u!
LEACH
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik ben van plan een overzicht te maken van alle producties die door jullie gemaakt zijn. Daarom zou ik willen vragen dat iedereen die produced, mij een overzicht zou kunnen maken van alles dat ze gemaakt hebben en een adres waar ge het kunt downloaden. Het gemakkelijkste zou zijn moest dat per PM gebeuren.

Als er dan iets nieuws gereleased wordt, moogt het het hier posten, en zal ik het toevoegen aan het overzicht.

dank u!

ik vraag me toch af, iedereen die hier zijn producties laat horen enzo,hebben zij gedacht aan copywright?
iedereen kan hier toch zomaar uw idee-en stelen?

greets
Lightworks
Meeste van m'n producties staan vermeld op m'n homepage (http://www.lightworks.tk), maar 't is misschien een te grote lijst ;) Zelfs enkel hetgeen ik dit jaar al afgewerkt heb...

De meeste staan ook gewoon op 't net en kunt ge wederom op m'n homepage gewoon afhalen. De laatste nieuwe echter zijn meestal 'clips', dus geen volledige versies.

Kheb me nog niet echt zorgen gemaakt om die copyright ofzo... Kdenk dat het meeste nog 'in good faith' gebeurt, zodat er niet echt iets gekopieerd wordt. Het zou, in mijn ogen, toch de naam van de artiest besmeuren, moest iemand erachter komen dat hij de hoofdmelodie gewoon ergens anders gehaald heeft en dus van iemand anders geprofiteerd hebben :)
tor8024
quote:
Originally posted by LEACH
ik vraag me toch af, iedereen die hier zijn producties laat horen enzo,hebben zij gedacht aan copywright?
iedereen kan hier toch zomaar uw idee-en stelen?

greets

ik heb dat een paar jaar geleden meegemaakt

een of andere kerel had twee nummers van mij gestolen en op zijn mp3.com pagina gezet.. hij had er al 500€ mee verdiend toen ik het ontdekte! gelukkig had mp3.com nog niks uitbetaald..

dit vind ik niet zo erg, omdat ze niet bij een label gereleased waren zonder mij te contacteren.. maar zoals wim zegt, ik heb er over het algemeen vrij veel vertrouwen in, zeker als heel wat mensen op TA je nummer kennen.. dit is nu niet bepaald een kleine community, dus als er dan wordt geprotesteerd wordt de artiestennaam inderdaad besmeurd..

ps wim, al nieuws ivm meriva?
Tiger777
goe, leven in deze thread!!!
ik zal noges aan de site moete werken he... ben te lui :confused:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium