|
|
| M@rc |
..Ben eigenlijk niet zo'n foebal fanaat, maar hoop toch stiekum dat ADO Den Haag zich dit jaar kan handhaven tussen al die grote namen... ;)
En tja.. zal dit jaar wel weer tussen PSV en Ajax gaan.. ben benieuwd.. |
|
|
| raoel |
Ik ben nog een paar daagjes naar Blankenberge geweest, ik kom terug, ligt TA er bij mij uit en gister staan te feesten op Frequence en sjeesus wat mis ik weer een hoop :whip:
Maar goed, Boelie is back
Net als de meeste andere denk ik dat de strijd om het kampioenschap tussen Ajax en PSV gaat. Ik kan me niet voorstellen dat een andere club zich kan meten aan deze 2 of dat één van deze 2 zo slecht gaat presteren dat de strijd al vroeg beslist zal zijn.
Integendeel!!!
Ik denk dat het een spannende competitie gaat worden.
De strijd tussen Ajax en PSV zal hevig zijn en natuurlijk hoop ik dat PSV als sterkste daaruit komt. Eigenlijk verwacht ik dit ook, maar aan mijn objectiviteit heb ik (als het om PSV gaat) wel eens mijn twijfels.
Toch denk ik dat PSV kwalitatief de sterkste selectie heeft en daarnaast heeft PSV meer ervaring in het team. Aan de andere kant heeft Ajax enkele jonge frisse en frivole voetballers.
Daarnaast hebben we nog enkele andere factoren zoals
- blesures: Dan trekt Ajax waarschijnlijk aan het kortste eind omdat belangrijke spelers vaak gebleseerd zijn(Litmanen, vd Vaart, Sikora). PSV heeft dit bijna niet en anders kunnen ze het makkelijk opvangen.
- europees voetbal: Aja presteerde vorig jaar goed in de CL. De belasting door deze wedstrijden gaat op den duur zeker meespelen. Mocht één van de 2 ver komen dan kan dat zeker invloed hebben.
Na Ajax en PSV zal de strijd om de 3e plek misschien wel leuk worden.
Feyenoord is moeilijk om in te schatten, maar ik denk dat Heereveen en Vitesse geduchte concurrenten zijn voor de 3e plek.
Utrecht en NAC hebben bepalende spelers moeten laten gaan en zullen samen met Roda, RKC, NEC, Willem II
De clubs die gaan degraderen?
Daarvoor heb ik te weinig gevolgd van transfers ed afgelopen zomer.
Mijn verwachting van de eindstand:
1: PSV
2: Ajax
3: Heereveen
4: Feyenoord
5: Vitesse
6: Roda
: NAC
: RKC
: NEC
: Willem II |
|
|
| DJ_Siesta |
olee olee 1e 3 puntjes zijn binnen
volgende week zaterdag als het goed is weer 3 punten, ze hoeven toch maar tegen degredatiekandidaat feyenoord:) |
|
|
| New Wave |
Goh wat weer een gelukje van ajax zeg, luky ajax zal gelukkig met alle geluk gelukkig zijn met de schaal van het jaar 2003-2004 :D
Weer typisch dat na de eerste wedstrijd straks alle media het woordje lucky/geluk/mazzel weer uit de kast mogen toveren.
Wat hebben ze bij de pers toch weer een mazzel :)
Als ze nou eens de idiote mega gigantische blunder van konteman in alle krantenkoppen vermelden dan wordt het misschien nog gezellig :)
Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse"
We zullen zien :p |
|
|
| Nook |
lol! :stongue: psv laat de eerste punten liggen :) echt geweldig! Feyenoord gaat verrassen. ajax gaat niet zo goed denk ik dit seizoen en wat een kneus is die zlatan zeg. :eek: maar goed, Feyenoord gaat het dus beter doen dan men denkt. als we nu al punten pakken en zodadelijk beter gaan draaien, word het natuurlijk alleen maar makkelijker. :D psv word 2de en ajax 3de of heereveen. dat moeten we nog ff afwachten.
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|