return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

Switch
quote:
Originally posted by moogwai
......en we hebben een luxe probleem met Bouma, Ooijer en Faber).........

errr wacht even dat moet ik opnieuw lezen

quote:
Originally posted by moogwai
......en we hebben een luxe probleem met Bouma, Ooijer en Faber).........

kvind Bouma niet echt een luxe probleem. ik snap niet waarom Bouma nog steeds bij PSV voetbalt. die vent heeft echt totaal geen toegevoegde waarde aan welk elftal dan ook
Remy D
Ajax, Manchester United, Barcelona en Bayern Munchen worden kampioen!!!

Ajax wint Champions Leage!! :D:D:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
Feyenoord dit jaar kampioen.

vindt dat er momenteel echt een hetze bezig is vanuit de media om feyenoord omlaag te schrijven. Ik denk dat feyenoord er gewoon heel verstandig aan heeft gedaan om spelers als bosvelt en van hooijdonk te verkopen. Als je ziet wat een talenten achter deze 2 spelers geremd werden in hun ontwikkeling, lijkt het me juist een versterking dat ze weg zijn. Ik denk dat met de aankoop van Kuijt en Lazovic de aanval alleen maar is versterkt; van hooijdonk schoot er af en toe wel een vrije trap in, en kan aardig koppen, maar voetballend gezien is het gewoon een beperkte speler. Het is natuurlijk logisch dat de aanval niet gelijk zo vloeiend gaat lopen, maar in potentie zijn het stuk voor stuk goeie voetballers.

Dan de verdediging, waar feyenoord de beste verdediger van misschien wel Nederland heeft gekocht, van der Berg. Een speler met een echte winnaarsmentaliteit.

Kortom, ik denk dat het allemaal wel meevalt met het verzwakken van Feyenoord. Het is een goeie stap naar verjonging, en bovendien een beleid van financiele zekerheid. Je kunt wel net zoals PSV je parkeerplaats verkopen om de tekorten op te vullen, maar op een gegeven moment zijn de parkeerplaatsen op en dan krijg je dezelfde taferelen als bij vitesse en bij utrecht.

flame me :D

Ik sluit me aan bij Jappio, ben het er helemaal mee eens!!!!
Optyfen met dat negatieve, Feyenoord wordt gewoon kampioen. Vdvaart breekt zijn poot, Kezman zijn nek, en Ajacieden zijn NOG STEEDS nepsupporters (op Remy D en misschien 2 anderen hier na). Kijk naar Feyenoord: alle topspelers gaan weg, niemand denkt dat het wat wordt in NL, maar TOCH gewoon 38.000 seizoenkaarten verkocht.
DAT KAN NIET BIJ AJAX OF PSV, dus MOEL HOUDEN

Man, die hele media heeft idd een hetze tegen Feyenoord. En over 6 weken als ze stijf bovenaan kust iedereen hun kont.

Amen vanuit Thailand.

oh, en de Graafschap wordt kampioen van de eerste divisie, om volgend jaar weer jullie kont te schoppen.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik sluit me aan bij Jappio, ben het er helemaal mee eens!!!!
Optyfen met dat negatieve, Feyenoord wordt gewoon kampioen. Vdvaart breekt zijn poot, Kezman zijn nek, en Ajacieden zijn NOG STEEDS nepsupporters (op Remy D en misschien 2 anderen hier na). Kijk naar Feyenoord: alle topspelers gaan weg, niemand denkt dat het wat wordt in NL, maar TOCH gewoon 38.000 seizoenkaarten verkocht.
DAT KAN NIET BIJ AJAX OF PSV, dus MOEL HOUDEN

Man, die hele media heeft idd een hetze tegen Feyenoord. En over 6 weken als ze stijf bovenaan kust iedereen hun kont.

Amen vanuit Thailand.

oh, en de Graafschap wordt kampioen van de eerste divisie, om volgend jaar weer jullie kont te schoppen.

Zie hier het levende bewijs van een nep-supporter en een dikke FETTE meeloper.
De graafschap doet het een seizoen goed en meneer is Superboer all the way (hij is nog nooit naar een graafschap wedstrijd geweest).
Daarna doet feyenoord het een keer ietsjes beter maar nog steeds ontiegelijk baggerslecht en hij is opeens een kakkerlak........nou bram, dan ben je wel een hele GROTE kakkerlak!
Dus het lijkt me zinvol voor deze studiosport supporter dat hij even een tandje lager blerd.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Zie hier het levende bewijs van een nep-supporter en een dikke FETTE meeloper.
De graafschap doet het een seizoen goed en meneer is Superboer all the way (hij is nog nooit naar een graafschap wedstrijd geweest).
Daarna doet feyenoord het een keer ietsjes beter maar nog steeds ontiegelijk baggerslecht en hij is opeens een kakkerlak........nou bram, dan ben je wel een hele GROTE kakkerlak!
Dus het lijkt me zinvol voor deze studiosport supporter dat hij even een tandje lager blerd.

Ow , NewWave, ik vergat jou natuurlijk als ras Ajax echte supporter :)

Maar oke, ik kan alles weerleggen:
1) Graafschap het goed? Eh..wanneer dan? Werd supporter van de graafschap seizoen 90-91 toen mijn vader me meenam. 91-92 werden ze kampioen, en speelde ze daarna in de eredivisie.
2) Ben dus naar minstens 70 thuiswedstrijden gweest....laatste jaren weinig, dat komt omdat ik studeer en niet zo makkelijk ieder weekend in het stadion kan zitten.
3) Feyenoord is er ook met de paplepel ingegoten, ben daar ook wel redelijk vaak gweest, maar mijn hart ligt bij de Graafschap.
4) De Graafschap is niet eens op Studio sport, maar bij SBS :)

Dus niet zeiken, loop al langer mee in het voetbal!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland