|
|
| New Wave |
Ajax pakt de tripple.
Kampioen, Amstel en de CL.
Feyenoord degradeerd en Excelsior zakt af naar Zondag Hoofdklasse :D
2de word RKC Waalwijk en de friezen die worden 3de |
|
|
| basvh |
1: Ajax of PSV. Als ajax 2e ronde cl haalt en psv niet wordt psv kampioen, als psv 2e ronde CL haalt (ze hebben het de afgelopen 7 jaar niet gehaald dus nu denk ik ook niet) en ajax niet wordt de AFC kampioen. Als ze allebei 2e ronde halen of allebei maar 1e ronde dam heb ik echt geen idee wie er kampioen wordt. Hoop natuurlijk ajax maar het zijn gewoon beide top teams
3: Ik hoop heerenveen leuke ploeg, toffe trainer en hij mag best hoog eindigen in zijn laatste jaar
4: Feyenoord
| quote: | | Je kunt wel net zoals PSV je parkeerplaats verkopen om de tekorten op te vullen, maar op een gegeven moment zijn de parkeerplaatsen op en dan krijg je dezelfde taferelen als bij vitesse en bij utrecht. |
Zker wel de domste zet van PSV dit jaar. Stom stom stom een parkeerplaats geeft je altijd inkomsten. Nu heb je ff inkomsten door de verkoop maar geen vaste stroom meer. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ajax pakt de tripple.
Kampioen, Amstel en de CL.
Feyenoord degradeerd en Excelsior zakt af naar Zondag Hoofdklasse :D
2de word RKC Waalwijk en de friezen die worden 3de |
hahah ik zat al te wachten op een reply van jou tim ;)
maar moet zeggen dat al mijn replies op jouw meestal onzinnige stellingen toch maar heeft geleid tot het foutloos spellen van EXCELSIOR :)
Overigens geef ik RKC ook wel een hoge stand hoor ;) vooral dankzij de 2 aanwinsten die vorig jaar bij het gemoedelijkste clubje van Rotterdam voetbalden :p
Maarrum verder is het weer onzin dat je hier uitkraamt; Laat Ajakkes maar eerst van GAK winnen, lach me helemaal rot als dat niet gebeurd :)
Feyenoord kampioen dit jaar :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
hahah ik zat al te wachten op een reply van jou tim ;)
maar moet zeggen dat al mijn replies op jouw meestal onzinnige stellingen toch maar heeft geleid tot het foutloos spellen van EXCELSIOR :)
Overigens geef ik RKC ook wel een hoge stand hoor ;) vooral dankzij de 2 aanwinsten die vorig jaar bij het gemoedelijkste clubje van Rotterdam voetbalden :p
Maarrum verder is het weer onzin dat je hier uitkraamt; Laat Ajakkes maar eerst van GAK winnen, lach me helemaal rot als dat niet gebeurd :)
Feyenoord kampioen dit jaar :happy2: |
:D
Ik heb de naam dubbel getjekt trouwens :)
De meeste onzin wat ik type blijkt toch altijd maar weer waar te zijn :p
Dat Excelsior zou degraderen was dus blijkbaar goeie onzin:)
We zullen zien wie straks een grote glimlach op zijn gezicht heeft. Het wordt 6-0 voor Ajax, let op mijn onzin :p |
|
|
| ArisE2 |
Ik denk dat we met z'n allen NEC niet moeten onderschatten. Ze spelen nu voor het derde jaar met het zelfde team. De beste keeper van het jaar achterin moet het kwalitietsverschil met de grote drie goed moeten maken. Neeskens is en blijft een top trainer waar de spelers voor blijven willen vechten want wie weet waar Johan volgend jaar zit!
1) AJAX
2) PSV
3) RODA
4) NEC
5) FEYENOORD
deg: Volendam |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|