|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Basvh slet, dat zeg je alleen omdat Dancevalley er in de buurt is ;)
|
nee hoor, komt omdat HQ in amsterdam wordt gegeven. :D Nu ff serieus: feesten in amsterdam of in de buurt ervan of gewoon een van de pleinen. het ademt allemaal iets relaxed uit en er hangt eigenlijk altijd een topsfeer |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar als ze zo arrogant worden en de mensen hier ook (zoals jij ja, en Tim, en dat ben je niet af en toe, maar VAAK, met je kampioen worden in de kuip etc) vindt je het dan gek dat ik reageer?????
|
dus het is arrogant om te zeggen dat ik het vet zou vinden als Ajax kampioen in de Kuip zou worden? :conf: :conf: Waarom is dat arrogant dan, leg me dat eens uit. Voel ik me dan verheven boven Feyenoord, of boven iemand anders?
leg maar uit |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
dus het is arrogant om te zeggen dat ik het vet zou vinden als Ajax kampioen in de Kuip zou worden? :conf: :conf: Waarom is dat arrogant dan, leg me dat eens uit. Voel ik me dan verheven boven Feyenoord, of boven iemand anders?
leg maar uit |
Ja!
En nu ga ik eten!
Basvh: je hebt gelijk, feesten zijn idd relaxter daar, maar verder niets :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
leg maar uit |
Mwjha, Bram, ik vind dat niet echt arrogant.
Iedere Ajacied wil dat Ajax kampioen wordt in de Kuip. Kampioen worden bij je grootste vijand is gewoon helemaal geweldig! Een mooier kampioenschap kan een Ajacied niet hebben :)
Als Feyenoord in de Arena kampioen kan worden dan willen ze dat ook. Dat is gewoon zo en heeft niets met arrogantie te maken.
Daarnaast zijn Blik en ik niet arrogant want wij komen op voor onze club terwijl het door iedereen afgezeken wordt.
Brammetje blijft maar roepen hier want hij vind het leuk om ons terug te zien vechten :p Dus, daarom gaat ik der niet meer op reageren :p
AJAX THE BEST, THE REST!!! WE SHALL NOT BE MOVED!! :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwjha, Bram, ik vind dat niet echt arrogant.
Iedere Ajacied wil dat Ajax kampioen wordt in de Kuip. Kampioen worden bij je grootste vijand is gewoon helemaal geweldig! Een mooier kampioenschap kan een Ajacied niet hebben :)
Als Feyenoord in de Arena kampioen kan worden dan willen ze dat ook. Dat is gewoon zo en heeft niets met arrogantie te maken.
Daarnaast zijn Blik en ik niet arrogant want wij komen op voor onze club terwijl het door iedereen afgezeken wordt.
Brammetje blijft maar roepen hier want hij vind het leuk om ons terug te zien vechten :p Dus, daarom gaat ik der niet meer op reageren :p
AJAX THE BEST, THE REST!!! WE SHALL NOT BE MOVED!! :p |
Kusje Tim (en Blik) :)
Het is gewoon dat Feyenoord gvd ook een keer kampioen moet worden en ik gewoon jaloers ben, aight? :) Tis ook een zinloze discussie, ik kan me er alleen altijd over opnaaien.. de arrogantie en het geluk. Maarja, als je wint heb je vrienden he? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|