return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

New Wave
quote:
Originally posted by Blik

En jij profileert je hier ook als Feyenoord-hooligan, Hoe vaak per jaar zit jij in de Kuip?

1 keer in de 6 jaar, en dan zit hij op het kindervak. :D
En dan niet gaan zeuren Bram dat ik nooit meer ga, ik heb jaren lang op een fanatiek vak gezeten, kunnen we van jouw niet zeggen :p
SnuggLe
Ik heb het hier niet over Feyenoord, heb het over Ajax.
En hoevaak ik in het stadion zit? Te weinig, maar ik koop voor volgend jaar een seizoenskaart. Bestelformulier ligt thuis. Feyenoord hooligan ben ik niet, maar wel een 'anti ajax hooligan' :) Ik gun die eikels het gewoon niet, arrogante bend. Druipt ook altijd van posts van ajacieden af. En spreek maar eens tegen dat het NIET zo is dat half studio sport pro-ajax is.

Tuurlijk vind ik het mooi als Feyenoord kampioen zou worden in de Arena, maar dat is nergens voro nodig omdat je dan WEET dat er rellen komen. En rellen is kansloos, dus laat ze maar ergens anders kampioen worden. Heb je tenminste een mooi kampioensfeest ipv wat kneuzen die het verzieken!

En lucky ajax te pas en te onpas gebruikt? Goh, dan zal het wel een reden hebben, niet? :rolleyes:

Vooral leuk om te zien dat ik om 19:30 post? Wat doet dat er toe? Ik ga niet de hele dag teletekst zitten kijken, ben geen teletekst supporter. Ik kijk het liever op televisie zonder dat ik de uitslag weet. Dat is beter dan naar domme cijfertjes op de televisie kijken en dan zeggen "Hulde, Ajax heeft weer gewonnen! Hiep hoi wat zijn we blij!". Ja daarom kijk ik naar studio sport ja.

He Tim, ik heb jarenlang in het fanatieke vak van de Graafschap gestaan, maar dat zal wel niet tellen voor jou.... :S "Superboeren blablablablabla": Blaaaaaaaaaat! :rolleyes:

Het is gewoon een feit dat sommige mensen hier lullen als een kip zonder kop over voetbal zonder dat ze er iets vanaf weten. Niet iedereen, wel een deel. Das hetzelfde als op een houseforum zitten en nooit naar feesten gaan :o :D ;)
Jappio
haha zo de halve supporters komen weer bovendrijven hoor.. Wil natuurlijk niet lullig doen, maar volgens mij is iedereen hier een studio sport supporter behalve raoel..

Ennuh tin, ik speel geen pingels meer, verlies alleen maar muahahah.. Kan inmiddels wel een amstel pet bestellen :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
haha zo de halve supporters komen weer bovendrijven hoor.. Wil natuurlijk niet lullig doen, maar volgens mij is iedereen hier een studio sport supporter behalve raoel..

!EENS
Sommigen zijn wel minder dan studiosport, dat zijn blaasvoetbalhooligans :p
New Wave
Kijk, als iedereen een studio sport supporter is hoeven we dat dus niet als aanvalsargument te gebruiken, kan iederene en grote bek geven omdat we allemaal equal zijn. Dus als je een grote smoel hebt, kan de ander gerust een grote smoel terug geven :)

Bram, vroeger toen jij inderdaad naar de Graafschap ging zat jij inderdaad in een fanatiek kindervak. Superkids United! :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland