|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Blik
De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.
en het is ajacieden |
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH... (zo mijn frustraties over deze wedstrijd ff weg)
In de samenvatting is idd maar 3 keer te zien dat Groningen voor de goal komt, maar ja het is allang bekend dat het Studio Ajax is en niet studio sport. (a'la... who cares)
Zo hebben ze een aantal schoten van Groningen die dicht bij het doel waren niet eens laten zien (van Gessel na aanraking Ajaxbeen 10 centimeter naast '89)
In de eerste helft was ajax de betere, maar Groningen wist goed te verdedigen, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat Ajax wel pech had met de bal van Sladan op de lat. De tweede helft kwam Groningen tot de goal van vdV niet in de problemen, Ajax was gewoon slap bezig. Na de goal van Ajax was Groningen zelfs de betere ploeg en beperkte Ajax zichzelf zelfs tot counteren!! Dus de 1-1 was terecht.
en dat zou ook een terechte uitslag zijn geweest ware het niet dat Oskam de antigroningen-fluiter nog steeds de leiding had
(Oskam heeft groningen al eerder punten door de neus geboord door dubieuze beslissingen)
De winst voor Ajax was gezien de gehele wedstrijd niet verdiend, Groningen deed het gezien de problemen gewoon erg goed in onze hoofdstad. |
|
|
| Blik |
ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden.
ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats. |
|
|
| SnuggLe |
De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.
en het is ajacieden |
Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den.
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst? ;)
Dus totaal niet overdreven.... plus zie het stuk hieronder :)
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
In de samenvatting is idd maar 3 keer te zien dat Groningen voor de goal komt, maar ja het is allang bekend dat het Studio Ajax is en niet studio sport. (a'la... who cares)
Zo hebben ze een aantal schoten van Groningen die dicht bij het doel waren niet eens laten zien (van Gessel na aanraking Ajaxbeen 10 centimeter naast '89)
|
Tsja dat is altijd al zo. Die Jack Van Gelder homo moet er gewoon eens voor uitkomen dattie Ajax supporter is!
ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden.
ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats. |
Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook :toothless terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst? ;)
Dus totaal niet overdreven.... plus zie het stuk hieronder :)
|
Gut wat heeft meneer weer een grote mond als hij Studio sport gezien heeft. vooral leuk om te zien dat je gaat posten om 19:30. grote jongen hoor!
Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook :toothless terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig! |
mwhaman, wat is dit dan weer voor een loos antwoord.
Terugkomen naar wat? naar Amsterdam? dat is nogal logisch lijkt mij....is het mooist om in Kakkerlakcity kampioen te worden en dat te vieren op het leidse. daarnaast is er een verplichte buscombi dus je moet wel terug......maargoed, dat zie je nooit op Studio Sport dus dat kon je niet weten bram. :p |
|
|
| Blik |
geweld uitlokken? Kampioen worden in het hol van de leeuw is toch het mooiste wat er is, ik snap niet hoe dat geweld uitlokken is
Jij zou het ook geweldig vinden als Feyenoord in de Arena kampioen zou kunnen worden, maar goed, het zal nog wel een aantal jaartjes duren voordat Feyenoord kampioen zal worden ;)
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst? |
Als jij dat stukje gelezen hebt dan heb je natuurlijk ook het stukje gelezen dat ik het teruggenomen had. Ik ging uit van de beelden van studio sport en als die niet een reeel beeld geven dan neem ik mijn woorden terug. Ik sta nog steeds achter mijn mening dat de term "Lucky Ajax" te pas en te onpas gebruikt word.
En jij profileert je hier ook als Feyenoord-hooligan, Hoe vaak per jaar zit jij in de Kuip? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|