return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

Blik
kampioen worden in de Kuip, wellicht nog mooier dan thuis kampioen worden :D
Ries'79
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ook als ADO in de nacompetitie zou zitten zou het handig zijn, dan is het 3 minuten fietsen voor mij ;)

ALSJEBLIEFT NIET!!! Wil nooit meer in het zuiderpark naar de eerste divisie! Hoop op een veilige 15e plaats, en volgend jaar op een 3 punter tegen ajax in den haag!
Valhalla
hoop dat zwolle en volendam degraderen, maakt me niet uit of het direct of indirect gebeurd

ado hoord gewoon in de eredivisie(zeker een club met perspectief voor de toekomst) en ook vitesse met het gelredoom behoord niet tot de eerste divisie
SnuggLe
quote:
Originally posted by Valhalla
hoop dat zwolle en volendam degraderen, maakt me niet uit of het direct of indirect gebeurd

ado hoord gewoon in de eredivisie(zeker een club met perspectief voor de toekomst) en ook vitesse met het gelredoom behoord niet tot de eerste divisie

Alsjeblieft zeg. Die kutarrogantie van Vitesse moet juist keihard worden afgestraft. Degraderen met die mongolen....!!! Hebben ze het mooiste kippenhok eh stadion van de eerstedivisies.

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Zolang het publiek maar blijft komen, komt een club er wel weer. Het is toch een belangrijke inkomstenbron.
Toen Groningen degradeerde, kwamen er 2 seizoenen lang toch nog gemiddeld 10.000 bezoekers.. dat hielp wel.

Dat heb je bij de Graafschap ook... ook strak 10.000 man nu nog op de tribune!
Jappio
quote:
Originally posted by Valhalla

gast leer is spellen :eek:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland