return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

SnuggLe
We gaan het morgen wel ff over voetbal hebben Jasper, samen met Sjinees ;)

Maar wel mooi ja! Helmond verloren wederom (sukkels!), Graafschap gelukkig weer gewonnen! Wel vet! 3-1 was verdiend, ook al is het door Vitesse-eikel Sjonnie van Beukering. Ik hoop echt dat ze in de nacompetitie komen. Scheids (ben heel ff naam kwijt) floot wel goed en consequent btw.

Excelsior mag van mij zeker wel kampioen worden. Nog meer R'dam in de Eredivisie ;) Laat Sparta dan ook maar doorgaan, en de Graafschap dus ofcourse!
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Scheids (ben heel ff naam kwijt) floot wel goed en consequent btw.

al had ie die lullo van een bakens best een rode kaart mogen krijgen voor die charge ;) Maakt verder niet uit want hij is toch geschorst komende vrijdag tegen excelsior :D
Fkwebeman
Groningen - Twente 1-0 lalalalalalala...

(zo dat was mijn 'trappelzak' moment van de week.. :D )
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Heb jij vroeger nooit samen met je opa op de bank naar het voetbal gekeken :)?

mwhehe ken wel holland sport :) Mijn opa nam me altijd mee naar Excelsior, en daar waren we meestal bezig met grensrechtertje intimideren, dus ik kan hier niet echt over meepraten :p

quote:
Originally posted by New Wave
Ik denk dat we MVV ook never nooit meer zien schitteren.
Vroegah waren ze echt een top team, het jaar daarna meteen degradatie. vond ik wel lullig :)

MVV komt er wel weer bovenop, daar zit nog elke wedstrijd 3000 man ofzo :) gewoon een jaartje gas terug en dan komt het allemaal wel weer goed
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Jappio

MVV komt er wel weer bovenop, daar zit nog elke wedstrijd 3000 man ofzo :) gewoon een jaartje gas terug en dan komt het allemaal wel weer goed

Zolang het publiek maar blijft komen, komt een club er wel weer. Het is toch een belangrijke inkomstenbron.
Toen Groningen degradeerde, kwamen er 2 seizoenen lang toch nog gemiddeld 10.000 bezoekers.. dat hielp wel.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland