return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

Ries'79
Fc de haag 4evah, wat een wereld pot zeg! T was lang geleden dat ik zo heb genoten in het zuiderpark! Feijenoord viel wel tegen zeg, alleen van persie (kots ventje) speelde wel aardig!
TimeportE
snug, die zogenaamde penalty tegen ajax = :haha: (ga toch weg man, als dat penalty was ben ik de kleine generaal..)
Jappio
quote:
Originally posted by basvh
je moet voor de gein de eerste 5 paginas van deze thread door lezen.
Niemand die AZ zo hoog voorspelt en een aantal mensen die zeggen dat de aanval en verdediging van feyenoord beter is geworden
:haha: :haha: :haha: :haha:

sja ik was van mening dat feyenoord inderdaad de potentie had om gewoon hoog te eindigen. dat dat niet is gebeurd is jammer, maar ik had gedacht dat buffel en misschien toch ook wel een van persie het team op sleeptouw zouden nemen. Het blijkt echter dat ze deze rol niet aankunnen en een echte spits missen naast kuijt. Jammer maar helaas. En of je nou 3e of 4e wordt maakt ook niet uit, het is gewoon zaak om te zorgen dat de jongens het zelfvertrouwen weer terugkrijgen, want er zit potentie zat in de ploeg voor volgend seizoen.
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Jappio
Feyenoord dit jaar kampioen.

jadijadija

Dan de verdediging, waar feyenoord de beste verdediger van misschien wel Nederland heeft gekocht, van der Berg. Een speler met een echte winnaarsmentaliteit.

Geweldig natuurlijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo over dacht, maar achteraf natuurlijk gewoon geen goede aankoop. Ik bedoel.. Van der Berg van Feyenoord: Wie?? :D
Jappio
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Geweldig natuurlijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo over dacht, maar achteraf natuurlijk gewoon geen goede aankoop. Ik bedoel.. Van der Berg van Feyenoord: Wie?? :D

haha ik blijf van mening dat het wel een goede speler is, hijs natuurlijk tijd geblesseerd geweest. Ik denk dat dit elftal op 3 posities verbeterd moet worden; een links- en een rechtsback en een centrumspits. En dan wel een spits die goed kan koppen en een aanspeelpunt kan zijn; type van hooijdonk dus :(

Maar goed, ik ben benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen en of van marwijk echt het seizoen gaat afmaken. Ik denk namelijk dat hij het heel moeilijk krijgt als hij de komende paar weken weer punten verspeelt tegen armzalige clubjes als ADO.

Oja en nog ff over mijn mening waar iedereen nu zo hard om lacht, als je geen mening durft te geven of met de rest van het stel ajaxkoeien meeloopt kan je daar natuurlijk nooit op worden afgerekend ;) 8-)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland