return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

basvh
vind toch wel dat psv aardig door het ijs is gezakt. Niet qua spel, wel qua dingen die totaal niet bij voetbal horen.

ten eerste dat gezeur met dat contract. PSVers zeiden altijd zulke dingen komen nooit voor bij PSV, alleen bij clubs in de randstad wij zijn heel nuchter. Maar goed dhr timmer heeft laten zien dat psv ook zo is.

VoH: krijgt eigenlijk 3 reuze kansen en benut er geen 1. Vooral die kans in de 47 min. Die mag gewoon niet gemist worden

Robben: Goede voetballer. Wel een kaarten aan naaiertje en irri speler. Beetje type vd meijde. Ook al z´n speler waar de psvers zoveel kritiek op hadden nu hebben ze er zelf 1.

Verder vind ik dat die psvers totaal niet tegen hun verlies konden met hun natrappen enz. En zelfs hiddink die koeman een knietje geeft. Erg triest en dat door een van de beste trainers ter wereld!

oh ja kezman: haha die speler is van het padje af zeg. Hij hoort 2 spreek koren en dat mannetje begint al te janken. en sinds december geen bal meer erin geschoten. En dan te bedenken dat ie eerst naar een club wilde met minstens een ManU status :haha: :haha: :haha:
kolkiewolkie
tkan natuurlijk nog helemaal verkeerd aflopen maar op dit moment ben ik zeerrrrrrrrrr dik tevreden met de performance van mijn kluppie :cool: . 5e en bij de laatste 4 in de beker is gewoon goed (Y).
Blik
En Feyenoord heeft gelijkgespeeld dus Ajax heeft hele goede zaken gedaan dit weekend. Ik vond dit trouwens ook wel een mooi spreekkoor:

Erwin Koeman, Erwin koeman, Erwin KoeMAN, je broer word kampioen!! jajaja
Erwin Koeman, Erwin koeman, Erwin KoeMAN, je broer word kampioen!! :)
raoel
quote:
Originally posted by basvh
vind toch wel dat psv aardig door het ijs is gezakt. Niet qua spel, wel qua dingen die totaal niet bij voetbal horen.

ten eerste dat gezeur met dat contract. PSVers zeiden altijd zulke dingen komen nooit voor bij PSV, alleen bij clubs in de randstad wij zijn heel nuchter. Maar goed dhr timmer heeft laten zien dat psv ook zo is.

Ik ben zeer benieuwd hoe dat deze crisis af gaat lopen.
De hele gang van zaken verontwaardigd mij want dit had makkelijk onder het genot van een bak koffie besproken kunnen worden.

Ik hoop dat V Raaij het seizoen afmaakt, maar ik vrees van niet.
Vervolgens zal Hiddink solidair blijven en ook vertrekken.

Tis beide weg of beide blijven verwacht ik.

quote:

VoH: krijgt eigenlijk 3 reuze kansen en benut er geen 1. Vooral die kans in de 47 min. Die mag gewoon niet gemist worden

Welke reuze kansen heb jij gezien.
Ik die in de 47e minuut en verder geen.
Jij zult die bal bedoel waarbij hij zijn balzak bijna openscheurt, maar nog niet goed bij de bal kan. Hier moet je gewoon geluk bij hebben. En verder kan ik me geen grote kans meer bedenken.

quote:
Robben: Goede voetballer. Wel een kaarten aan naaiertje en irri speler. Beetje type vd meijde. Ook al z´n speler waar de psvers zoveel kritiek op hadden nu hebben ze er zelf 1.

Voor de winterstop was ik het met je eens geweest, na die kritiek op zijn gedrag vin ik het allemaal wel meevallen.
Toen galasek hem opving gaat hij wel overdreven naar de grond, maar welke speler doet dat niet in zo'n situatie.

Voor de winterstop ging hij wel om de haverklap liggen en praten tegen de scheids. Kritiek heeft hij im mijn ogen goed opgepakt.

quote:
Verder vind ik dat die psvers totaal niet tegen hun verlies konden met hun natrappen enz.

Ik heb het één keer gezien dat V Bommel onnodig doorging op Galasek. Verder niks gezien.

Misschien bedoel je ook het incident met V Bommel en Vd Vaart, maar daar loopt Vd Vaart met bommels been tussen die van hem. Bommels enkel draait helemaal weg, vrij logisch dat je dan van je aftrapt voordat je alles in je enkel of knie afscheurt.

quote:
oh ja kezman: haha die speler is van het padje af zeg. Hij hoort 2 spreek koren en dat mannetje begint al te janken. en sinds december geen bal meer erin geschoten. En dan te bedenken dat ie eerst naar een club wilde met minstens een ManU status :haha: :haha: :haha:

Hij heeft zich gister niet afgekeerd tegen het publiek zoals hij ooit in Utrecht heeft gedaan. Zulke spreekkoren horen dan wel niet thuis in een stadion, maar het is niet anders, ik snap niet dat er spelers zijn die zich dat echt aantrekken.

quote:
Originally posted by Blik

Erwin Koeman, Erwin koeman, Erwin KoeMAN, je broer word kampioen!! jajaja
Erwin Koeman, Erwin koeman, Erwin KoeMAN, je broer word kampioen!! :)

Ooit verzonnen in Eindhoven geloof ik, alleen is Ronald vervangen door Erwin ;)

[edit]

Was nog vergeten het volgende te qouten:

quote:
En zelfs hiddink die koeman een knietje geeft. Erg triest en dat door een van de beste trainers ter wereld!

Dat je zoiets zo serieus oppakt. Sjesus, je vind het blijkbaar wel heel normaal dat men iemands moeder zomaar voor hoer uitmaakt en zo'n "vriendschappelijk knietje" kan ineens niet?
Waarom ie dat doet, tja, kzie het nut er ook niet echt van in maar je komt over alsof hij een misdaad heeft begaan.

[/edit]
Megupe
Het is idd zonde wat er nu met Hiddink gebeurt bij psv.
Wel was het gister een goede wedstrijd van Ajax, met een beetje geluk gewonnen, maar wel terecht. Alleen die Luinge had zoals gewoonlijk weer discutabele beslissingen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland