return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

Jappio
quote:
Originally posted by TimeportE
niet mee eens met blik, braamhaar is normaal altijd wel goede scheids, eens meot de eerste keer zijn of niet?

heb een aantal x wedstrijden geleid zien worden door deze goede man, en ik vind het geen topper. Naar mijn mening zijn alleen Luinge en Jol geschikt voor de absolute top.
raoel
quote:
Originally posted by basvh
En ja hoor... 3-2 door een penalty

En het was nog niet eens een pingel!
Schijnbaar was er ook een doelpunt ten onrechte afgekeurd, maar dat heb ik niet gezien.
basd
quote:
Originally posted by raoel
Schijnbaar was er ook een doelpunt ten onrechte afgekeurd, maar dat heb ik niet gezien.

Er is wel een doelpunt van Nigel de Jong afgekeurd, maar die stond zo ver buitenspel dat zelfs Kelly dat kon zien.
SnuggLe
He Jasper, succes vrijdagavond :) :p
2-0!
basvh
quote:
Originally posted by raoel

het was zker een twijfelgeval die pingel aan de ene kant kan je zeggen dat het veel te zwaar gestraft is en dat zo een prachtige wedstrijd zo beslist moet worden.

Maar ja aan andere kant. Die gast van AZ heeft toegegeven dat ie em geraakt heeft. Temmink stond er vlakbij. En de video beelden zijn alleen van zeikant zodat je niet goed kan zien of ie um nou wel of niet raakt. Als ie um heeft geraakt dan is het volgens de theorie natuurlijk wel een pingel. Er wordt dan in dat geval gewoon een overtreding begaan.

Ach jah ik vind heel dat scheids systeem van voetbal gewoon hopeloos ouderwets. Zulke discussie zullen altijd blijven bestaan als er niks tegen gedaan wordt. Ze moeten netzoals bij NBA, NFL, NHL video beelden gebruiken. Zo is het gewoon het eerlijkst.
Heb het een keer bij NBA gezien. Speler schiet een 3 punter raak. Maar op het moment dat ie schiet gaat de zoemer. Scheids loopt naar zijn hulp scheids toe die aan de zeikant zit met tv's. Scheids doet koptelefoon op en gaat gewoon 2 min kijken of ie wel optijd was of niet. Hij keurde hem uiteindelijk goed. Op deze manier is het voor iedereen duidelijk en het eerlijkst. Iedereen (spelers, coaches , publiek) kan dat leven met een beslissing

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland