return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

raoel
Volgens de regels is het sowieso geen rood omdat het geen "slaande" beweging is. Je mag het bestraffen als gevaarlijk spel (en daarvoor mag je geen rood geven dacht ik). Maar het is idd erg onbesuisd.

Zouden ze geen regel in kunnen voeren dat je tijdens een luchtduel je armen langs je lichaam moet houden?
New Wave
quote:
Originally posted by raoel
Zouden ze geen regel in kunnen voeren dat je tijdens een luchtduel je armen langs je lichaam moet houden?

Denk het niet, heeft toch met balans van je lichaam ofzo te maken?
Al sje een krachtige kopbal maakt heb je die balans nodig.
TimeportE
ik vond dat toen de jong op de grond lag zowel vd vaart als de jong rood hadden moeten krijgen, de jong schopte namelijk ook op de grond..
zowizo had die scheids als hij nix daarvan had gezien, geel moeten trekken: nieuwe regel dit seizoen.

ik vond VoH en bommel ook geel of rood hadden moeten krijgen voor extreem harde acties vooral VoH, deed die vent dat vorige wedstrijd tegen ajax ook al niet?

en volgens mij had lobont die bal gewoon vast er werd deze uit zijn hand getrapt!

slechte wedstrijd btw, niet leuk om naar te kijken maar ja.. :S
Blik
over Zlatan:

Bij een kopbal zet je je af met je armen en benen, maar je kunt in de lucht je kopbal nog extra kracht meegeven door een "afzettende beweging" te maken met je armen en benen, ik denk dat Zlatan dit doet.

Ze hadden deze wedstrijd nooit door Braamhaar mogen laten fluiten, dit is in feite de kampioenswedstrijd. Er was veel te veel belang bij deze wedstrijd om de wedstrijd door een groentje (zijn eerste topper) te laten fluiten.
TimeportE
niet mee eens met blik, braamhaar is normaal altijd wel goede scheids, eens meot de eerste keer zijn of niet?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland