return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004

Jappio
ongelooflijk zeg :)

volgens mij kunnen ze bij elkaar wel weer 20 wedstrijden uitdelen voor alle ellebogen, ernstig gemeenspel en andere overtredingen.

En 3 punten, En Leonardo terug

kan me een slechter weekend wensen :D
New Wave
Ik heb het als gedegradeerde tv-supporter via voetbalonline beetje bekeken en ik vind het echt rete zonde dat de wedstrijd zo is gelopen.
Je hoopt bij een klassieker op mooi passes, mooie kansen,
Mooie hoogstandjes, mooie uitspeel momenten en veel druk aan beide kanten.
Dat het een waar slachtofferveld geworden is, is zeer triest.
Want beide partijen missen door dit soort wedstrijden mensen voor volgende wedstrijden.
CL komt er weer snel aan en de competitie blijft kwa nummers 1 tot 5 zeer dicht bij elkaar.
Dat ze gelijk hebben gespeeld is natuurlijk mooi meegenomen maar denk dat de schaamte aan beide kant wel aanwezig is.
Blik
quote:
Originally posted by raoel

PS: Blik, wat voor reactie had je verwacht?

meer één van, dieprood voor Zlatan, v Bommel deed niks etc :)

maar ik ben het eigenlijk 100% eens met je reactie, VoH deed niks, Zlatan deed niks, v Bommel was gewoon rood (waarom steekt die zijn arm in het gezicht van VDV??) actie van VDV was gewoon rood.

eerste goal had afgekeurd kunnen worden, ben daar nog niet echt over uit, feit is wel dat vennegoor de bal raakte terwijl Lobont de bal had
raoel
Helaas moet ik je nu toch teleurstellen Blik.

Over V Bommel heb ik nog steeds mijn twijfels. Sowieso wel geel, maar het is ook geen elleboogSTOOT. Maar hij hoort zijn arm ook niet zo hoog te houden. Toch is rood denk ik overdreven voor zo'n actie zeker omdat Vd Vaart maar amper geraakt werd, getuige zijn 5 overdreven omwentelingen op de grond. Als je echt pijn hebt blijf je niet lekker doorrollen (Zie Lobont, die bleef netjes liggen ;)). Het mietje probeert V Bommel na de wedstrijd nog te naaien in dat interview. Zeer onvolwassen van dit over het paard getilde broekie. Dat ie eerst is fatsoenlijk gaat voetballen ipv van de tijdens en na de wedstrijd te lopen zeiken.
Helaas lieten ze geen ingezoomde beelden zien van wat V Bommel precies doet, dus hierover hou ik me toch maar op de vlakte, misschien was het wel rood.

Zlatan:
Tegen Ooijer was idd niks meer dan een normaal duel. Maar over hetgeen wat hij bij Hofland doet heb ik toch zo mijn bedenkingen. Ik heb de herhaling (opgenomen op de video) net wel 20 keer terug gekeken en ben toch van mening dat het geen natuurlijke beweging was en dat om de volgende redenen:
Hij beweegt alleen zijn linkerarm. Echter kun je dit verklaren omdat hij ook naar links wil koppen. Dat is dan tot daar aan toe.
Maar hij is al gestopt met zijn armbeweging voordat hij de bal daadwerkelijk raakt. Het argument dat hij de beweging maakt voor zijn evenwicht dan wel het afzetten om te koppen kan dus de prullenbak in. Kop zelf maar eens een bal, dan maak je de stoot beweging tegelijk met de kopbeweging.
Dan kun je nog zeggen dat hij de tegenstander af wil houden met zijn arm. Maar dan doet hij dat wel op een erg lompe manier die niet thuis hoort op het veld. Daarbij gebeurt het met hem wel erg vaak en hij zal deze ongein is af moete leren. hij heeft niet voor niets nog 2 wedstrijden voorwaardelijk staan en die mogen wat mij betrefd nu bij een nog door de KNVB aanklager te bepalen aantal wedstrijd schorsing worden opgeteld.
Dat mag zeker als Kezman al 3 wedstrijden voor zijn "onderarmpje" krijgt.

Vd Vaart, daar blijf ik bij en dat kan ook niemand ontkennen, dat is rood. Maar Vogel had dan ook rood moeten hebben want ook dat was natrappen.

Geel voor VoH vor gevaarlijk inkomen was ook wel op zijn plaats geweest.
Jappio
quote:
Originally posted by raoel
Geel voor VoH vor gevaarlijk inkomen was ook wel op zijn plaats geweest.

Ik vond het echt dieprood hor. Ik weet niet of het opzettelijk was, maar als je je elleboog op die hoogte houdt dan is dat gewoon stom, en bovendien onnodig. Vond het echt een grove charge..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland