|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik
wat een boutwedstrijd zeg
staat gelukkig 1-1 op dit moment
(en van Bommel gaat er nu uit, die gast moet ook 4 wedstrijden geschorst worden!!) |
denk dat de aanklager zijn werk wel zal doen:D
2-1 voor PSV nu btw. |
|
|
| Blik |
denk dat Zlatan ook wel geschorst gaat worden
staat nu weer 2-2 door een blunder van Bouma (of Waterreus) |
|
|
| New Wave |
Litmanen der in!
De held van Mokum gaat 3 punten halen in Eindhoven!!!!! |
|
|
| Blik |
ben nu wel erg benieuwd naar raoel z'n reactie
op de ajax en psv-fora is het gezeik in ieder geval goed los gebarsten,vooral op Braamhaar, VDV, Zlatan, van Bommel en VoH (hadden allen rood moeten krijgen blijkbaar) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
ben nu wel erg benieuwd naar raoel z'n reactie |

Tja, boeiende pot gezien, echter wa het voetbal van een erg laag niveau. Vanwege de actie en de spanning tijdens de wedstrijd ga ik als toeschouwer tevreden naar huis, echter ben ik zwaar ontevreden als PSV supporter.
PSV geeft simpelweg 2 punten weg.
Eerste helft is PSV niet goed maar wel sterk, geeft 1 kans weg (op de lat) en creeert er zelf enkele, maar ook geen echt uitgspeelde.
Wel is PSV de baas op het veld en wat betreft ben ik wel tevreden omdat ik zeer benieuwd was naar de huidige onderlinge krachtverhouding. Die verhouding is positief voor PSV, gebaseert op de 1e helft. De 2e helft is geen echte wedstrijd geweest omdat de scheidsrechter de boel uit de hand liet lopen.
Het begint allemaal met een overtreding van Vogel in het begin. Volgens mij gewoon geel, maar het blijft onbestraft. Daarna een keer een overtreding van Sneijder, wederom onbestraft.
Vervolgens een hele hoop kleine overtredingen.
De sfeer wordt grimmig en de echte ellende begint.
VoH beukt Lobont, volgens sommige rood, volgens sommige gewoon een duel (ik heb het tijdens de wedstrijd niet goed kunnen zien). Lobont een minuut of 4 op de grond. Ooijer moet eraf na een duel met Zlatan. Kon Zlatan niks aan doen, maar daarna werkt hij Hofland uit de wedstrijd met een elleboogstoot. Meningen wederom verdeeld. Mij leek er weinig aan de hand, maar volgens vele ook rood. Hoe dan ook; Hofland eraf met een hersenschudding.
PSV wil wisselen maar de scheids let niet op. V Bommel loopt naar de scheids en dwingt hem zowat het spel stil te leggen voor de wissel en hij doet dat nog ook. Ik von het een vreemde situatie en vanaf toen was hij de controle over de wedstrijd echt kwijt.
Daarna een keer een vieze overtreding op Robben, spel gaat door en dan werkt V Bommel Vd Vaart tegen de grond terwijl dat de bal ergens ander is (heb ik zelf helemaal niet gezien). Volgens bijna iedereen en elleboog stoot en diep rood. Echter heb ik ook andere reacties gelezen.
Vd Vaart nog pissed off en geeft De jong een schopje terwijl hij op de grond ligt en al belaagd wordt door 2 ajacieden. Vd Vaart trekt hiervoor zelfs een sprintje om zich ermee te bemoeien.
Terrecht rood, want het hoort niet thuis op het voetbalveld.
Rust, aan de thee....
2e helft. Heel snel 1-0 door Bommel. De Goal had echter afgekeurd moeten worden omdat (???) de bal uit de handen van Lobont tikt waarna V Bommel inschiet.
Wedstrijd leek mij nu gelopen en maakte me alvast klaar voor de 2-0.
Maar nee hoor. PSV neemt gas terug! Ajax maakt 1-1.
V Bommel ging gebleseerd van het veld en toen was hiddink al door zijn wissels heen (na 60 minuten al).
PSV weer op voorsprong en wederom nemen ze gas terug. Na een blunder in de PSV verdediging kan Zlatan met zun lange schenken de bal tussen Bouma en Waterreus wegtikken; 2-2.
Ajax krijgt dan vleugels en kracht en PSV kan het (zonder 4 basisspelers) tegen 10 man niet meer voor elkaar krijgen.
Tja, dat laatste kan gebeuren, maar ze hadden het nooit zover mogen laten komen!
PS: Blik, wat voor reactie had je verwacht? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|