|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Remy D
Te veel mensen lullen te dom over voetbal en ik neem deze thread verder niet serieus meer. |
lol voorbeelden, tegenargumenten :)
zijn trouwens 90 % ajaxieden hierzo hoor dus kan je stelling wel een beetje begrijpen :p (of is dat ook weer een domme opmerking over voetbal :D) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol voorbeelden, tegenargumenten :)
zijn trouwens 90 % ajaxieden hierzo hoor dus kan je stelling wel een beetje begrijpen :p (of is dat ook weer een domme opmerking over voetbal :D) |
90% van de mensen zijn hier inderdaad ajaXieden.
Gelukkkig dat Remy en ik echte AjaCieden zijn :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by basvh
Off-topic: Nog in de ibiza geweest of beach king? En was het druk?
|
Tuurlijk in de Ibiza geweest, want dat was 2 jaar geleden the place to B in BLB. Twas nu wel druk, maar er was geen kloot aan.
King beach is verbouwd, is nu geen "discotheek" meer schijnbaar, maar ik ben niet weeste kijken. Veel mensen uit de buurt gaan naar BLB en zeiden iig dat het niet meer was om uit te gaan.
Dit jaar was Scala (ja die drugstoko van 2 jaar geleden) the place to B in BLB. Daar hing veel meer sfeer dan in de Ibiza, betere muziek en betere sound.
Twas alleen erg jammer dat het overal ontiegelijk warm was, in de Ibiza was het helemaal erg, maar in de scala was het eigenlijk ook niet om uit te houden.
PS: bas, ooit die bilboard van cup-a-soup gezien. Dat die 2 mannen dat zakje om zun nek hebben?
zo ja, is het je opgevallen dat die foto voor de king beach is genomen?
Ik raak steeds verder off topic
dus ik stop maar weer |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
90% van de mensen zijn hier inderdaad ajaXieden.
Gelukkkig dat Remy en ik echte AjaCieden zijn :) |
1 natte POT
:D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by raoel
Tuurlijk in de Ibiza geweest, want dat was 2 jaar geleden the place to B in BLB. Twas nu wel druk, maar er was geen kloot aan.
King beach is verbouwd, is nu geen "discotheek" meer schijnbaar, maar ik ben niet weeste kijken. Veel mensen uit de buurt gaan naar BLB en zeiden iig dat het niet meer was om uit te gaan.
Dit jaar was Scala (ja die drugstoko van 2 jaar geleden) the place to B in BLB. Daar hing veel meer sfeer dan in de Ibiza, betere muziek en betere sound.
Twas alleen erg jammer dat het overal ontiegelijk warm was, in de Ibiza was het helemaal erg, maar in de scala was het eigenlijk ook niet om uit te houden.
PS: bas, ooit die bilboard van cup-a-soup gezien. Dat die 2 mannen dat zakje om zun nek hebben?
zo ja, is het je opgevallen dat die foto voor de king beach is genomen?
Ik raak steeds verder off topic
dus ik stop maar weer |
Jah ik wilde dit jaar ook nog ff gaan maar niet meer van gekomen. Heb die foto van cup a soup nooit gezien dus zou het niet weten. Jah de scala was wel chille tent. Lekkere chill out banken! Maar nooit erg druk maar dat is dit jaar dus anderes als ik jouw moet geloven. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|