|
|
| TimeportE |
wat iemand me zaterdag nog vertelde vond ik btw nog best raar. de afgelopen 10 jaar is
ajax 5x landskampioen geworden
psv 4x ,,
feye 1x ,,
is er dan niet meer sprake van een top2, hier hebben wij et effkes over gehad zaterdag, nog best weinig om soms eff de statistieken er tegen aan te gooien :)
btw zlatan raakte konterman behoorlijk maar zat in mijn ogen deze (let op deze) x geen opzet in, 2de keer vandaag sloeg nergens op.. pakte shirt en meneer grijpt naar hoofd, rivaldo actie! :rolleyes: |
|
|
| Nook |
| feyenoord is kampioen geweest om '93 en '99. 2x dan. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Nook
feyenoord is kampioen geweest om '93 en '99. 2x dan. |
Gaat om de afgelopen tien jaar:tongue2 Dus van seizoen 93/94 tot en met 02/03 :D Is dus inderdaad 1x:D
Sterker nog, ze zijn de afgelopen twintig jaar maar 3x kampioen geweest... beetje magertjes voor een so called topclub... Vandaar dat ze elke keer zoveel feesten als ze kampioen worden. Ze moeten immers nog jaren wachten op het volgende kampioenschap:tongue3 |
|
|
| Shabbaman |
| Volgens mij wordt FC Groningen dit jaar gewoon kampioen, dan kunnen ze straks lekker champion's league spelen in het nieuwe stadion. Tweede wordt Feyenoord (wishful thinking heet dat...), als bertje doorkrijgt dat paauwe niet centraal achterin hoort te spelen en dat song ook wel op het middenveld kan staan, zodat collen lekker rechtsachter kan spelen... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse"
We zullen zien :p |
Dat is nog niks vergeleken bij de Gelderlander, die helemaal niks goeds over PSV kunnen schrijven....
Maar goed.. 2-1, 2-1.. Ik zeg maar niks :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|