| MaGiK54 |
Niet echt superboeiend, maar Tiesto zet zich in voor een goed doel:
AMSTERDAM - Vanaf volgende week zullen een negental bekende Nederlanders door heel 't land te zien zijn in tijdschriften, dagbladen, op abri's, internet en televisie, gekleed in fel rode T-shirts. Ze steunen de liefdadigheidsorganisatie OneMen.org.
Actrice en dj Froukje de Both, dj Tiësto, Noordzee FM directeur Erik de Zwart, zangers en actrice Ellen ten Damme, GTST-actrices Elle van Rijn & Victoria Koblenko, actrice Marian Mudder, Radio 538 dj Dennis Ruyer en en presentatrice Cindy Pielstroom werken alle negen belangeloos mee aan de nieuwe campagne.
oneMen is een charitatieve organisatie die gelooft dat één enkel mens een verschil kan maken in het leven van velen. Zij biedt steun aan pioniers in Afrika, Azië en Latijns-Amerika. De organisatie zet zich in op allerlei terreinen, zoals persvrijheid, aidsbestrijding, gezondheidszorg, mensenrechten en opvang van straatkinderen.
Dennis Ruyer: "Ik heb gekozen voor oneMen omdat zij het goede doel vanaf 'de onderkant' steunen. In plaats van de grotere logge organisatie's die andere instellingen steunen, steunt oneMen mensen die in hun eentje een verschil maken door zich in te zetten voor diverse goede doelen."
Froukje de Both: "Een tijdje geleden werd ik door Cindy en mijn Radio 538 collega Dennis benaderd of ik wilde meewerken aan oneMen.org. Ik heb toen heel uitvoerig de site bekeken en wat deze mensen allemaal doen sprak mij heel erg aan. Het is een kleine organisatie die snel en doeltreffend opereert en daarom krijgen zij mijn steun. Ik raad iedereen ook aan om eens hun site te bekijken zodat men kan zien waar oneMen.org voor staat".
De bekende Nederlanders hebben ieder een ander portret op hun T-shirt voor wie ze stuk voor stuk aandacht vragen. Vanaf half augustus gaat de campgane van start.
(bron www.Telegraaf.nl) |
|
|