|
|
| jploveparade |
Zo was ik gisteren aan het werk in de Jordaan, toen ik op de Brouwersgracht aan een klein terrasje (2 tafels en 3 stoelen) de heren Tijs Verwest en Tom Holkenborg al babbelend van de zon zag genieten. :D
Ik reed een klein rondje en stopte mijn auto voor het terras en liep naar de heren toe, die blijkbaar een goed gesprek hadden want ze leken niet veel interesse voor de omgeving te hebben. :)
Na een kort gesprekje de heren maar weer met rust gelaten ;)

Grappig om die twee daar samen aan te treffen! Gewoon gezellig als vrienden bij elkaar of zit er meer achter? Een geheime samenwerking misschien? Wie zal het zeggen... :wtf:
Ps: indien er iemand geinteresseerd is in de handtekeningen van Tiesto en JunkieXL (samen of apart) laat het me maar weten :cool: |
|
|
| Kakao |
Hehe, best gaaf man! :wtf:
Het is zeker goed weer om op het terras te zitten :cool: |
|
|
| magrec |
| Dat kan wel kloppen toen sasha in adam was om aan zijn album te werken samen met junkie zaten tom, sasha en tiesto ook regelmatig samen een biertje te drinken :p |
|
|
| Biohazard |
| Sasha, dat is toch zon arrogante kwal die niets met trance Dj te maken wil hebben? Ik mdacht dat die gast een hekel aan tijs had :conf: |
|
|
| Ding Chavez |
Tijs schijnt aan een remix van een Elvis plaat te werken, dus misschien vroeg ie om wat tips van Junkie XL :)
En of Sasha een arrogante kwal is is volgens mij gewoon een roddeltje dat de wereld ingebracht is. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|