|
|
| Glorie |
ja me :)
ja fundera på en sak förresten...det står nivea-laundromat hela tiden... i min winamp.. varför göre det? ja trodde låtnamnen skulle ändra?
Modigt att snacka LIVE oxå ;) |
|
|
| Connector |
Började väldigt hårt med Passive Resistance. En låt jag skulle ha lirat lite senare i en mix då den är just jävligt hård.
Sen en av mina hatlåtar just nu. Fattar inte hur alla gillar den, Igor S - Bomerang (Igor S Remix). Bra inmixning, har inget att klaga på.
Nästa låt; JOOP - Act of God (Hardtrance edit). Vet inte hur man ska säga men inmixningen kändes stel, nästan tråkig. Men det är ju en skön låt (fast jag föredrar originalet =) )
Nästa inmixning var inte helt 100. I början kändes basen lite instabil och Act of God slutade lite för fort. Ganska tråkig låt imo
Rocky Fobis - No Regular, tillsammans med Igor S - Bomgerang så är detta de 2 sämsta låtarna just nu =) Men det är ju bara vad jag tycker, gillar du dem så fortsätt lira dem. Inmixningen här var också ganska instabil, man hörde ganska väl när du puttade fram skivan.
Helt ok inmixning till nästa låt, har inte mycket mer att säga. Bra tryck i låten.
Hörde inte nästa inmixning då winamp buffrade strömmen (inte lätt här hemma när farsan har upptäckt att man kan hitta musik på internet, hehe) Och oj, här var det lite trixande. Först trodde jag att winampen höll på att buffra satan men du dödade visst låten lite då och då. Lät tyvärr lite instabilt :/
Nästa inmixning förstör Ferren med sitt snack så har jag hör inte när Echoes åker in. Det jag hör är att Armani & Ghost slutar lite konstigt.
Här låter det faktiskt inte så bra då du slänger in nästa låt men du fixar det snabbt. Dock är inte basarna helt synkade, låter lite instabilt & echoes slutade lite konstigt
Nästa inmixning lät också konstig då låten avslutades lite konstigt.
Låtar: poäng
1: 5/5
2: 1/5
3: 4/5
4: 3/5
5: 1/5
6: 3/5
7: 3/5
8: 5/5
9: 3/5
10: 3/5
Mixning: poäng
1-2: 4/5
2-3: 2/5
3-4: 2/5
4-5: 3/5
5-6: 3/5
6-7: ?/?
7-8: 2/5
8-9: 2/5
9-10 2/5
Så nu ser vi att låtarna var sådär (kanske min smak som är fel) och mixningen dalade upp och ner. Inte riktigt min smak på settet, men det gick att lyssna på =)
Nu kanske jag var lite för kritisk och petig men men... det är bara vad jag tycker och jag hoppas du tar det på rätt sätt =)
Jag vet inte om du började med Passive Resistance då jag hoppade in mixen lite för sent men men...
kjam, Jonas =) |
|
|
| DJ_Laszlo |
Nedrans...
Picotto's "New time, new place" fick inte utrymme i programmet...jag som hade tänkt den som en perfekt avslutare....nåväl... :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Connector
Nu kanske jag var lite för kritisk och petig men men... det är bara vad jag tycker och jag hoppas du tar det på rätt sätt =)
Jag vet inte om du började med Passive Resistance då jag hoppade in mixen lite för sent men men...
kjam, Jonas =) |
Nejdå...negativ kritik är bättre än ingen kritik alls...så länge den är motiverad dvs... :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|