return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Invited by Tiesto 28/8 Panama Amsterdam

ambs
Ik ga ook!!!
alles! ga naar invited, naar huis douchen en dan naar schiphol! dan maar iets eerder weg bij invited! maar toch mn laatste avond Nederland afsluiten met Tiesto!!! WOEIII
MaGiK54
quote:
Originally posted by ambs
Ik ga ook!!!
alles! ga naar invited, naar huis douchen en dan naar schiphol! dan maar iets eerder weg bij invited! maar toch mn laatste avond Nederland afsluiten met Tiesto!!! WOEIII

Ben je Nederlander die in de VS gaat wonen, of ben je een Amerikaan die hier een tijd heeft gezeten, want als dat het geval is, vind ik je erg goed Nederlands schrijven.
ambs
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ben je Nederlander die in de VS gaat wonen, of ben je een Amerikaan die hier een tijd heeft gezeten, want als dat het geval is, vind ik je erg goed Nederlands schrijven.
Ik ben geboren en getogen op Curacao (dus ben ik Nederlandse) maar heb m'n hele leven op een Amerikaanse school gezeten!
Woon nu ongeveer een jaartje in Nederland, maar ga over 2 weekjes in Amerika wonen! :D
FunkySimon
dus je gaat van het land van Tiesto, Armin van Buuren, Kroketten en frikandellen naar het land van George W ing Bush :rolleyes:

(and Andain + Gabriel and Dresden hehe)
MaGiK54
quote:
Originally posted by ambs
Ik ben geboren en getogen op Curacao (dus ben ik Nederlandse) maar heb m'n hele leven op een Amerikaanse school gezeten!
Woon nu ongeveer een jaartje in Nederland, maar ga over 2 weekjes in Amerika wonen! :D

Das toevallig, heb een kennis die ook sinds een jaar in Nederland zit vanuit Curacao, maar die blijft een jaar of zeven hiero.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland