return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Invited by Tiesto 28/8 Panama Amsterdam

ChooChoo
Nou ik ga hier zeker heen! Moeten wel snel ff kaartjes halen. Ik loop hier dus wel warm voor :p :D
FunkySimon
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoe bedoel of het uitverkocht is ?? Ik raad aan om de kaarten zo snel mogelijk te halen, tis vaak wel redelijk snel uitverkocht

ja dat denk ik ook, maar ik heb me ticket binnen :D
En ik ben zeker benieuwd man! :crazy:
Ziet er trouwens uit als een nette tent, moet je nette schoenen aan of kan je ook op trendy sneakers komen?

Greetz Simon
Remy D
quote:
Originally posted by FunkySimon
ja dat denk ik ook, maar ik heb me ticket binnen :D
En ik ben zeker benieuwd man! :crazy:
Ziet er trouwens uit als een nette tent, moet je nette schoenen aan of kan je ook op trendy sneakers komen?

Greetz Simon

Paar berichten terug zei ik al dat het niks uitmaakt daar.

Morgen ga ik mijn kaartjes halen. Verder was het vorige keer niet zo snel uitverkocht en tevens is het nu vrij onbekend bij veel mensen want veel denken dat 19 juni de laatste editie was.
FunkySimon
quote:
Originally posted by Remy D
Morgen ga ik mijn kaartjes halen. Verder was het vorige keer niet zo snel uitverkocht en tevens is het nu vrij onbekend bij veel mensen want veel denken dat 19 juni de laatste editie was.

Ja inderdaad het is zeker onbekend, de site is nog under construction en zelfs op de site van Prime Time staat het bij Montana en Tiesto nog niet op hun bookings list...

maar het zal hoe dan ook wel uitverkopen
FunkySimon
Ta's Going to Invited:

- Remy D
- MaGiK54
- Dj Lex?
- ChooChoo
- FunkySimon

More to be announced maybe :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland