return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Invited by Tiesto 28/8 Panama Amsterdam

MaGiK54
quote:
Originally posted by FunkySimon
Ik vond het echt MEGAVET! :D

Mooie locatie, lekker drankje bij binnenkomst, montana die funky house draaide en later overging op beetje techno-house

Rond 00:45 was hij er dan, TIESTO!

Begon rustig, met platen als Duncan Sheik - On a High
daarna platen als as the rush comes en andain, en later op de avond ook nog wat stevigere muziek, zoals marco v etc.

Geslaagde avond, en zeker bijzonder om een keer mee te maken:cool:

Hebbie nog foto's gemaakt ?? Post ze dan even, ken iedereen zien dat het een gezellige boel was.
ambs
quote:
Originally posted by MaGiK54
Je bent wel vermoeiend hoor, ik ga, niet, wel, niet, wel ;)

Mijn reportje komt ook nog wel, want ik heb ook een mega kater.

ahaha ik zou echt niet meer gaan, en toen rond 7 uur zag ik dat ik last minute guestlist plaatsen had gewonnen! was wel vet dus heheeh!!

en ja, ik vind het niet zo cool die kater! :( Now I remember why I never drink....
Heb ook nog mn ongeveer ex helemaal zitten vertellen hoeveel ik hem wel niet miste *bloos* :rolleyes:

ALCOHOL IS EVIL
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by ambs
ahaha ik zou echt niet meer gaan, en toen rond 7 uur zag ik dat ik last minute guestlist plaatsen had gewonnen! was wel vet dus heheeh!!

en ja, ik vind het niet zo cool die kater! :( Now I remember why I never drink....
Heb ook nog mn ongeveer ex helemaal zitten vertellen hoeveel ik hem wel niet miste *bloos* :rolleyes:

ALCOHOL IS EVIL

Drank is den Duuvel! :disbelief ;)

Maar het brengt wel je ware aard naar boven Amber.... Dus misschien mis je je ex toch wel... :p ;)
ambs
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Drank is den Duuvel! :disbelief ;)

Maar het brengt wel je ware aard naar boven Amber.... Dus misschien mis je je ex toch wel... :p ;)

Alcohol sucks!!

en ik weet wel zeker dat ik hem mis *SOB* life isn't fair
hahahaha!!

Maar goed, als ik naar je agenda kijk, betekent dat dat ik je nog zie bij Invited 5 ;) GEZELLLIGGGGGGGggg
FunkySimon
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hebbie nog foto's gemaakt ?? Post ze dan even, ken iedereen zien dat het een gezellige boel was.

ja heb ik, ik zal ze binnekort ff posten..

flitsen was alleen klote, want als ik niet flitste was het te donker en als ik wel flitste dan kreeg je zon gigantisch wit rook scherm in beeld...maar er zitten wel paar mooie bij!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland