|
|
| FunkySimon |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Denk ook dat armin niet als warming up zal worden gebruikt, zelfde reden als fijneman. |
ja inderdaad hij kiest elke keer een dj's met een redelijke andere stijl zoals Lucien Foort en Benny Rodrigues
Site nog niet online...dus geen idee of het al Sold Out is..zal wel bijna lijkt me |
|
|
| ambs |
ik denk dat tiesto gaat proberen techno te draaien de 28e... als montana OPENED!!! :eyes:
Ik zit er aan te denken mn kaartje te verkopen... wil liever naar een armin feestje..... :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Van beide gedachtes krijg ik al een harde plassert :crazy: |
Dan kan je zoiezo 1 harde plasser krijgen want Tiesto heeft al toegezegd een x een XXL large uitzending te komen doen. :D |
|
|
| ambs |
| Iemand nog een kaartje nodig?? Ik ga niet meer!!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Bij deze kondigen wij ook met trots aan dat de tweede editie van deze serie zal plaatsvinden in Cruise Terminal Rotterdam op donderdag 25 september 2003. Wie dan naast Tiësto zal optreden wordt binnenkort bekendgemaakt op onze website, die momenteel een totale metamorfose ondergaat. De website www.invited.nl zal uiterlijk 18 augustus on-line zijn.
(bron dancelinx)
Errug intressant allemaal. Heb net ff op de site van de Cruise Terminal Rotterdam (http://www.cruiseterminalrotterdam.nl/?useFlash=1) gekeken en de locatie ziet er zeer nice uit:
In de voormalige aankomst- en vertrekhallen van de Holland Amerika Lijn zijn de Cruise Terminal Rotterdam en Café Rotterdam gevestigd. Café Rotterdam beschikt over het grootste en misschien wel mooiste terras van de stad Rotterdam. Gelegen aan de Maas met uitzicht op de Erasmusbrug is de locatie met recht uniek te noemen.
De Cruise Terminal Rotterdam is met 5 bogen en een vloeroppervlak van ruim 3800m˛ geschikt voor de meest uiteenlopende evenementen zoals beurzen, presentaties, congressen en feesten. De Cruise Terminal Rotterdam biedt mogelijkheden aan gezelschappen van 50 tot 2500 personen.
Dussssssssssss...........hier gaan we weer heen :D |
goed nieuws dit! Als het de lokatie is die ik denk dat het is is het inderdaad heel erg vet, en heel erg dichtbij voor mij :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|