|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
dus je gaat van het land van Tiesto, Armin van Buuren, Kroketten en frikandellen naar het land van George W ing Bush :rolleyes:
(and Andain + Gabriel and Dresden hehe) |
inderdaad!!! WHAT AM I THINKING??? nee ik wil wel blijven maar door familie problemen ga ik... en ook omdat ik een serieus feest probleem heb... ik feest TE veel en TE hard om hier te blijven :S |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Das toevallig, heb een kennis die ook sinds een jaar in Nederland zit vanuit Curacao, maar die blijft een jaar of zeven hiero. |
oh grappig!! misschien ken ik hem/haar wel :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ambs
oh grappig!! misschien ken ik hem/haar wel :) |
Ze heet Jennifer, woont in Den Haag, ze doet een opleiding verpleegkunde en werkt in een bar in Scheveningen. Wellicht gaat er een belletje rinkelen. Ze is ook van origine Nederlands, maar is wel in Curacao geboren. |
|
|
| ambs |
Ze heet Jennifer, woont in Den Haag, ze doet een opleiding verpleegkunde en werkt in een bar in Scheveningen. Wellicht gaat er een belletje rinkelen. Ze is ook van origine Nederlands, maar is wel in Curacao geboren. | hmmmz misschien niet? Ik ken wel meerdere Jennifers maar weet niet waar ze nu zitten.... hahaha! :) Misschien kent ze mij wel... als ze zegt "Amber met grote borsten" dan kent ze me dus hahahaha |
|
|
| bobskie |
Voorverkoop:
Concrete - Den Haag
|
Even een vraagje, wil vandaag of morgen even kaartjes kopen, maar waar zit concrete precies en kan ik daar makkelijk met de auto komen??
Thnx Bob |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|