|
|
| teknasia |
iiooo
heb het al op het producing forum gevraagd maar zou het toch eens aan mijn landgenoten zelf vragen :)
ben dus bezig aan een track met Reason 2.5
Dj Vylix presents Airflow - For You
http://users.pandora.be/dj_vylix/Dj...nished%203).mp3
ja de tracknaam.. das een hele geschiedenis van anderhalf jaar.. relatiebreuk enzo mja :(
anywayz
wat zou er volgens jullie nog aan verandert moeten worden ofzo? tis dus gewoon nog maar de opbouw naar de brake eh.. moet de brake nog maken
thx all!!
cheerz
Dj Vylix aka Airflow |
|
|
| tor8024 |
ok, hier gaan we.. :)
intro is goed, leuke sound van de strings, goeie effects.. strings kunnen wel nog wat voller, ze klinken wat dunnetjes op dit moment..
de kick vind ik geslaagd.. alleen zouden er nog iets meer percussie elementen mogen aanwezig zijn.. het lijkt alsof de track niet echt vordert.. misschien ook een langere hihat zodat er wat meer vaart in komt.. met een lange build-up is er niets mis, maar deze lijkt een eeuwigheid te duren.. ik zou er wat meer power achter steken.. tenzij het een chilly nummer moet worden natuurlijk.. maar in dat geval zou ik er toch wat meer elementen aan toevoegen om het interessanter te maken tijdens de build-up..
conclusie: er zitten goeie elementen en ideeën in, maar de build-up kan nog wat meer variatie of power gebruiken! ;) |
|
|
| teknasia |
| thx ben de track aant rebuilden en wat meer percussie aant toevoegen :) |
|
|
| CygnusX |
| Leuk nummer, maar het kan nog beter, als je Kevin's tips gaat toepassen. |
|
|
| teknasia |
heb de track even opzij gelegd ;)
bezig met 2 andere projectjes.. na deze projectjes zal ik wel terug inspiratie hebben heeh :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|