return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Futurama

Dj_Irish
Å vad jag kommer att sakna Futurama. Fantastiskt rolig serie. Har inte sett de sista två avsnitten i 5:e säsongen än så jag har iaf lite att se fram emot :)
Nicke
quote:
Originally posted by ice_key
Fan va jobbigt, måste in med en massa codec o skit för att det ska funka :nervous:

Ja, det är ett helvete med alla codecs. Det ska alltid hämtas nyaste DivX, XviD, AC3 etc codecen. Varför inte bara använda ett codec? :rolleyes:

Håller med om att RealPlayer suger, men på morsans extreeeeemt långsamma dator är det det enda jag kan se på. Ser jag en DivX eller (S)VCD så är ljudet en minut efter och bilden går i 1 FPS.. Måste vinna på lotto eller nåt för att få pengar till en ny.
NooN
Realplayer gjorde om alla mina mp3or till mpga-format, fast jag hade begärt att den inte skulle göra det...
Nicke
Såg just det sista avsnittet. Verkligen synd att det är slut :( Tyckte inte riktigt om hur det slutade, hade varit bättre om det hade hänt i verkligheten i stället.. Annars ett bra avsnitt, humor, romantik och Zoidberg :D
Smekbar
använd Videolanspelaren.. :) den har alla codecs "inbyggda".. så slipper man hålla på o juxxa :) funkar skitbra... stödjer alla format jag hitills stött på.. :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden