|
|
| Original |
Zag t net toevallig staan op de de Xtralarge.
16 Augustus.
Wil hier zeker naartoe (weet alleen nog niet of ik kan)
Maar 8 uur armin is zeker de moeite waard:D |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik vroeg me al af hoelang het zou duren voordat hier een draad over gemaakt zou worden, tis nl. al een tijdje (meer dan maand ofzo) bekend :D . Onder normale omstandigheden zou ik hier zeer zekers bij zijn want 8 uur Armin staat ongeveer gelijk aan een 8-urig muzikaal orgasme voor de gemiddelde springnicht such as myself en als je die beleeft met een zooi gelijkgestemden, nouuuu dan zijn er maar weinig dingen te bedenken die dit overstijgen natuurlijk.... alleen.... ik ben er niet :( :eyes: :mad: :whip: :sadgreen:
Ik heb nl. een verjaardag waar ik met geen mogelijkheid onderuit kom.... nagoed, niet teveel bij nadenken op die dag en er het beste maar van maken. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
alleen.... ik ben er niet :( :eyes: :mad: :whip: :sadgreen:
Ik heb nl. een verjaardag waar ik met geen mogelijkheid onderuit kom.... nagoed, niet teveel bij nadenken op die dag en er het beste maar van maken. |
Of de dag erna naar Lovefields komen... draait-ie ook; geen acht uur maar verder toch ook wel leuk misschien? |
|
|
| arj1o1 |
dan ben ik dus net op vakantie :p
amsterdam is toch te ver weg... |
|
|
| FunkySimon |
ben van plan hierheen te gaan..
iemand meer info want site xtralarge staat erg weinig..
kosten, leeftijd etc.
bedankt |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|