return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Everybody's Opening 13 September

magrec
Wie komen er allemaal volgende week zaterdag?
SnuggLe
Moeilijk moeilijk. Heb eerst een vet huisfeest in een anti-kraakpand (einde van de snelweg de A12, het huis/kantoorgebouw waar je dan bijna tegenaanrijdt op de Tsplitsing), maar als ik nog tijd heb daarna (+zin) dan kom ik wel ff.
magrec
Het paard schijnt echt heel mooi te zijn geworden. Een combinatie van paradiso en de melkweg.:cool: :cool:
magrec
So de knetters :)
Wat een leuk gebouw, mensen en dan dat geluid, LOEP ZUIVER....en hard...en dan nog niet ééns voluit...
magrec
FF een reportje zal wel niemand boeien anyway :o

Zaterdag 13 september was het weer tijd voor everybody. Dit feest wat georganiseerd wordt door sander kleinenberg en stef vrolijk (sadie records & capital)heeft al een paar zeer geslaagde edities gehad met o.a. Sasha, Darren emerson, Josh wink, Lee Burridge en steve lawker. Ook op Ibiza hoste sander elke week een avond in de net geopende pin up club helaas viel de opkomst hier toch tegen.

Everybody zal regelmatig een feest geven in het net geopende Paar van troje. Ditmaal voor de 1e keer met High Hess, Stef, Layo & Bushwacka en Steve lawler. Om 21:00 vertrok ik van huis voor een vrij lange reis naar Den Haag. Na 2 uur kwam ik om 23:00 aan op Den Haag Centraal alwaar Heide en Dennis op mij stonden te wachten en samen liepen we naar het paard. Eenmaal aangekomen bij het paard zou je niet zeggen dat je bij een club/popcentrum staat. Alleen de rij deed vermoeden dat er iets moest zijn. Na een korte tijd wachten zijn wel eindelijk binnen. Om in de grote zaal te komen moet je eerst een aardige grote trap oplopen (leuk voor later als niet iedereen meer 100% nuchter zal zijn...:p) Blijkbaar was het paard ook echt open gegaan toen wij in de rij stonden want binnen was het nog enorm rustig.

Wie er aan het draaien was weet ik niet maar het was nog vrij traag en dus duidelijk een set om optewarmen. Na een kwartier kwam ik Dj jerry en aanhang tegen die vertelde mij dat steve lawler aan het draaien was. Iets wat ik niet helemaal begreep hehe ik dacht nl dat L&B een set van 5 uur zouden doen en aangezien ik op dat tijdstip breakbeat hoorde dacht ik dat jerry me voor de gek hield maar na 10 minuten hoorde ik toch duidelijk de sound van steve lawler. Gruwelijk geile trommeltjes. IT'S TRIBAL TIME!!!!!!!!!!!!!! hehe en wat draaide lawler lekker zeg. Van die zuigende behoorlijk uptempo house platen met hier en daar een vleugje electro en tech-house. Heerlijk. Het werd ook snel drukker in het paard (ondanks slechte voorverkoop zeer goede verkoop aan de deur) Wel lullig voor een aantal bekenden vanmij want die kwamen speciaal voor lawler die niet verwacht heel vroeg draaide hehe ze waren iig op de hoogte gebracht uiteindelijk waren joost, peter en leon plus aanhang ook binnen.

het geluid was perfect voor de muziek van steve lawler, hard heel hard maar toch zuiver. Perfect zo hoor je het echt nergens. Na de set van steve lawler hoorde ik van jerry dat steve niet in de kleinere zaal van het paard wilde draaien omdat hij zichzelf daar te goed voor vond anyway geen probleem alleen moest ie dan wel beginnen met draaien in de grote zaal. Na steve lawler mochten l&b het afmaken. Hun set vond ik wel tegenvallen in vergelijking met de set van lawler weinig lijn te bekennen en behoorlijk wat hitjes. (remix van white stripes, en remix van nirvana o.a.)

Na een tijdje viel opeens het geluid uit en dat duurde wel ff. Bleek dat iemand op het brandalarm had gedrukt waardoor al het geluid werd stopgezet. Ipv dat er paniek uitbrak bleef iedereen lekker binnen en een aantal mensen dachten dat als ze maar hard genoeg zoude fluiten dat alles dan weer ging werken.....
Na 15 minuten te hebben gewacht was de brandweer er om de stroom weer in te schakelen en konden L&B weer verder. Jammer genoeg werd het er niet beter op maar ja veel leuke mensen dus veel kletsen uiteindelijk dave en vrienin+fusion nog gezien (gezellig :cool: ) en om 5:00 afgelopen :( :( nog ff broodje shoarma eten vlakbij het paard om daarna lang te wachten op de 1e trein.

Conclusie:
Publiek: Leuke sfeer kon uitbundiger maar geen agressiviteit ofzo. (zelfs heidi en dennis uit Den Haag was het publiek hun 1000% mee gevallen, geen asta of ander vaag publiek maar toch het wat meer alternatieve cq melkweg e.d. publiek)

Geluid: DIkke 10
Aankleding: Magertjes
Drank: Prijzen die we wel kennen nu (bier 2€ enzo)

Hier ben ik nog wel vaker te vinden :cool: :cool: :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland