return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Everybody's Opening 13 September

MaGiK54

Everybody heeft al eerder drie succesvolle feesten georganiseerd in de Rotterdamse Off_Corso met optredens van o.a. Josh Wink en Darren Emerson. Nu heeft de organisatie een vaste plek gevonden in het Paardvan Troje te Den Haag. Het poppodium, de grote zaal biedt plaats aan 1100 bezoekers, is in vier jaar tijd geheel gerenoveerd en opent nu eindelijk haar deuren. Everybody’s Opening vindt plaats op 13 september met optredens van het duo Layo&Bushwacka! en Steve Lawler alle afkomstig uit Engeland. Ook Everybody-oprichter Stef Vrolijk en High-Hess nemen op deze première plaats achter de draaitafels.

Layo&Bushwacka! organiseren iedere maand de clubavond ‘All night long’ in de Engelse club The End. Onder deze naam brengen zij tevens hun debuut mix album uit die op 13 oktober in de winkels ligt. Ter gelegenheid van de release van dit album touren zij de wereld rond om hun sets te laten horen. Ook Steve Lawler is bezig met een promotie tour van zijn nieuwste cd ‘Lights Out 2’ op het Global Underground label. Deze cd wordt ook in oktober uitgebracht, maar op 13 september geeft de dj alvast een voorproefje.

EVERYBODY’s Opening
Zaterdag 13 september 2003
Open: 23.00–05.00 uur
Entree: 18 euro vvk, 20 euro dvk
(bron partyscene.nl)

Geen SK helaas, maar nog steeds waard om een kijkje te gaan nemen in het Paard lijkt mij zo. Ga ff kijken of ik een paar gasten me kan krijgen en dan ga ik zekers even kijken hoe het Paard is geworden.
magrec
Klopt ja sander moet in londen draaien.
Ik geloof dat everybody gaat resideren in het paard. 8 november sasha hoorde ik van de boumaatjes :)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by magrec
Klopt ja sander moet in londen draaien.
Ik geloof dat everybody gaat resideren in het paard. 8 november sasha hoorde ik van de boumaatjes :)

Klopt. :D Het Paard (eigenlijk DEN HAAG) wordt vaste stek zo lijkt het.... Deep Dish komt ook nog op Everybody als het goed is en de Asta zal ook nog wel met goeie line-ups blijven komen.... :gsmile:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Klopt. :D Het Paard (eigenlijk DEN HAAG) wordt vaste stek zo lijkt het.... Deep Dish komt ook nog op Everybody als het goed is en de Asta zal ook nog wel met goeie line-ups blijven komen.... :gsmile:

Eindelijk begint Den Haag weer een beetje een stad met goede clubs te worden waar de betere dj's komen draaien. De Eau heeft natuurlijk een paar jaar lang de grootste namen gebracht, maar de tent zat nou niet echt op één van de betere locaties en de Eau had toch wel te lijden onder de slechte reputatie die het had onder mensen van buiten de stad (deels terecht). Dus laat nu maar Silly Symfonies openen en wij hebben drie top locaties waar genoeg kwaliteit muziek te vinden is.
Cybren
Sasha in november, en Deep Dish wordt december. En dan hebben we Diggers al gehad en september, ziet er allemaal jofel uit. Krijg er nu al zin in.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland