|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik heb gehoord van mensen die er al geweest zijn dat het echt een mega mooi complex is (liften, grote balkonnen enzo) |
Ja de gemeente heeft miljoenen erin gepompt. Ze hebben alleen het skelet van het pand laten staan en verder hebben ze alles vernieuwd. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik word gek, ga denk naar Lutjebroek verhuizen, waar nooit top dj's draaien, het gaat me klauwen met geld kosten de komende maanden :D
Ben errug benieuwd naar het paard als club, dus grote kans dat ik hier wel ff heen ga. |
Ruilen???
ik daar, jij hier in Meeden.. (Oost-groningen, zoek maar eens op de kaart, ergens bij Veendam) |
|
|
| SnuggLe |
Veeeeeeeeeeeeeeeet
NOG meer te doen in Den Haag ik wordt echt gek!
Digweed in de Asta
Cox in de Asta
Sasha in het Paard
Dit vette feest in het Paard
Integrate in het paard
NIET NORMAAL!!!!! En dat op 10 minuten lopen/fietsen!
Geld heb ik er alleen niet voor, dan maar cameratoestemming vragen :S :D :D
Maareh... Digweed weet ik al niet meer zeker, heb dan een verjaardag (grrr..kut). De 13e heb ik al een ander gaaf feest, maar probeer erna wel even te komen, maar dat wordt dan pas laat, mits ik ga.
Als Sasha echt in het Paard komt, lig ik 3 maanden vantevoren voor de deur voor kaarten. Hoop alleen NIET dat ze zo dom zijn om Sasha en Cox op dezelfde avond te doen..in 2 verschillende tenten dus.
SnuggLe |
|
|
| joesterizor |
| mischien toch maar eens woonruimte gaan zoeken in de haag :eyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ruilen???
ik daar, jij hier in Meeden.. (Oost-groningen, zoek maar eens op de kaart, ergens bij Veendam) |
Zal gaan huiluh als ik geen Hagenees meer zal zijn :D
| quote: | Originally posted by Snuggle
Cox in de Asta
|
Bhoeeeeeeee ga ik waarschijnlijk missen, ga de 21e november waarschijnlijk naar Mexico. Wilde eerste instantie de 25e gaan, maar dat scheelt ruim 75 pleuro qua reiskosten. Dus das aardig wat geld of ik nou de 21e of de 25e ga. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|