return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Sweetvalley 16/8 Zoetermeer

FunkySimon
Ik werd net door een aantal bekenden van me uit zoetermeer en omstreken uitgenodigd voor dit evenement.
Er zijn geen bekende dj's voor zover ik weet, maar ik dacht misschien zijn er mensen hier die er wel is geweest zijn en hun ervaringen met dit feest willen delen :D

Der is eerst een parade door de stad en daarna een feest tot 23:00 in het park. Dit is gratis.
Daarna is er een afterparty op een andere locatie voor 12 euro.

meer info: www.sweetvalley.nl
Chicane
Ik was er toen 2 jaar terug een keer, was wel sweet, Armin, Marco V, Tiesto gratis en pas na 23.00 moest je betalen. Was opdezelfde dag dat Tiesto ook in de Eau draaide op de zoveelste anniversary party. De parkeerplaatsen achter het gemeentehuis was toen zeg maar de plek waar het gratis was en dus ook de eerder genoemde 3 helden van nederland gratis draaiden :)
Plus nog eens 2 minuten lopen van me ex, dus was wel een wilde avond :p
Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
Ik was er toen 2 jaar terug een keer, was wel sweet, Armin, Marco V, Tiesto gratis en pas na 23.00 moest je betalen. Was opdezelfde dag dat Tiesto ook in de Eau draaide op de zoveelste anniversary party. De parkeerplaatsen achter het gemeentehuis was toen zeg maar de plek waar het gratis was en dus ook de eerder genoemde 3 helden van nederland gratis draaiden :)
Plus nog eens 2 minuten lopen van me ex, dus was wel een wilde avond :p

Volgens mij is dat een ander evenemnt in Zmeer, ik kom ff niet op de naam. Sweetvalley heeft naar mijn weten nooit echt grote namen gehad. Iig niet a la Tiesto, Armin en Ferry Corsten.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by FunkySimon
Er zijn geen bekende dj's voor zover ik weet

Signum komt man, die zijn toch wel bekend naar mijn weten. En Erick-E is ook wel bekend...
FunkySimon
jah daar heb je gelijk in..maar toch super grote namen zijn het niet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland