return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
zieke shit

DjSuez
Ik was op vakantie naar griekenland een paar weken geleden, en ik heb daar echt het meest stomme ooit gedaan.
Ik was daar met een zooi australiers die geld teveel hadden, goeie combi met een arme student:d
Anyway, hun betaalden alles, en een avondje met zen 8en kwam een keer uit op een rekening van 500 euro.. Slechts één van ons 8en kon navertellen wat er allemaal was gebeurd, de rest was te lam om het zich te herinneren. Maar ze reden wel allemaal auto, en ik werd die nacht thuisgebracht met een Alfa Spider cabrio. Komt die kerel die me had thuisgebracht de volgende dag bij diezelfde tent om te kijken of tie niks was vergeten/kwijtgeraakt, stapt er een gast op em af, en zegt: joh, ben jij die gozer van die Alfa Spider? dus aussie zegt: euh, ja, hoezo? "Nou, dan hebben wij mekaar bijna doodgereden vannacht!" Aussie weer: "Daar kan ik me niks van herinneren, vertel eens..?" "Nou, ik heb een Mercedes Kompressor aso-race-bak, en we gingen op die bergweggetjes hier een wedstrijdje doen met 200km/h!"
ik kreeg later wat flitsen herinnering terug, dat ik in die auto zat, en dat we retehard gingen met idd zon mercedes naast ons, en vet schreeuwen naar mekaar enzo...
Moraal van dit verhaal:
Ik weet nu helemaal zeker dat ik nooit meer bij een zatlap in de auto stap...:nervous:
(als ik bij bewustzijn was geweest had k t sowieso niet gedaan :p )

iemand ervaringen als deze?
arj1o1
nee gelukkig niet maar ik weet toch wel dat ik nooit al ben ik dan nog maar 17 :p zat in een auto stap, het rpobleem is dat als je zat ebnt je wel makkelijk in een auto gaat zitten die bestuurd wordt door een zatlap
MennoB
Ik stap ook nooit meer bij een zatlap in de auto:

We kijken altijd met een groep formule 1 en dat is altijd gezellig ook omdat er dan bier op tafel staat.. Na de formule 1 had iedereen honger en er was er maar 1 met een auto. Die jongen had ook ghet meest gezopen en ik MOEST mee wat friet halen. We reden de straat nog niet uit of hij had al een clico om gereden. En ik zag hem al slingeren dus ik snel m'n gordel om. Eerst volgende bocht reed hij in met 50 km/u en we gingen bijna over de kop (was maar een citroën ax) en hij kon niet zo snel terug sturen dus reden we hard tegen een boom aan die daar stond. Die jongen die reed had geen gordel om en was met z'n hoofd tegen de voorruit geklapt en daar zat dus een ster in. Hij wilde de auto nog starten maar ik had de sleutels afgepakt want ik rook benzine..

Ik ben toen snel naar huis gerent en kwam eigenlijk niet meer bij van het lachen wat eigenlijk best wel zielig voor hem was.. Hij moest toen naar het ziekenhuis en had een ligte hersenschudding en ze wilde bloed afnemen maar hij knikte al nee tegen die moeder omdat ze dan zouden zien dat hij te veel gedronken had dus dat deden ze maar niet.

De auto was wel totaal-los en nog geen maand laten zat hij alweer tegen een boom aan met een vriend van hem. Die hadden ook weer te veel gedronken en te hard gereden. Eentje was uit de auto geslingerd maar beweerde wel een gordel om te hebben :conf: , de andere had een diepe snee in z'n voorhoofd van de voorruit die naar binnen was gevouwen. Hij lag toen nog een week in coma maar geestelijk is hij nog niet helemaal 100 %. Het is wel een voordeel omdat ze nu zeker NOOIT meer achter het stuur gaan als ze gedronken hebben. En ik ook nooit meer, ook niet bij iemand die gedronken heeft..
arj1o1
de meeste zien de risicos pas in als het te laat is...
DjSuez
quote:
Ik ben toen snel naar huis gerent en kwam eigenlijk niet meer bij van het lachen wat eigenlijk best wel zielig voor hem was..

das wel triest..:)

maar idd, ik heb nog geluk gehad dat er uiteindelijk niks gebeurd is...beter nu erachter komen dan wanneer het te laat is...die gast rijdt overigens nog wel gewoon auto als tie gezopen heeft...:conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland