|
|
| St_Andrew |
E det bara jag eller drömmer man väldigt skumt? Imorse innan jag vakna hände nog det skummaste jag varit med om..
Jag drömmde om att jag var nånstanns i nån sorts korridor med ett monster i som jag skulle bekämpa (öhhhh).. Jag kastade massa småstenar (stenar i korridorer??) på monstret men inget hände o han (eller hon vem vet..) blev bara agressivare o agressivare... Så hittade jag en jättestor sten som jag skulle kasta på han för att döda han.. Men så fick jag inte upp stenen för min arm liksom fastnade o jag kunde inte röra den, oså fick jag panik för att monstret kom närmare så jag tog i allt vad jag hade o slungade stenen rätt i ansiktet på han... Då hände det skumma (allt hitills har väl vart normalt eller? :) ),jag vaknar upp av att min mobil landar på golvet... Jag hade kastat iväg mobilen när jag sov o trodde jag slängde en sten på ett monster! :S (till saken hör det att jag nyss fått tbx min mobil från en lagning som kostade 1500kr pga av att jag tappa den i marken o spräckte displayen...)
Då till mina frågor:
Hur fan lyckades min mobil hamna i handen för det första?
Gör man allt som man drömmer i verkligheten oxå fast med nått annat?
Nån som kan tyda drömmar?
Hänt er något liknande?
Behöver jag poffesionell hjälp? :P |
|
|
| NooN |
1: Jag har inte aning.
2: Troligen inte (se nedan)
3: Det sägs att det finns folk som kan göra det...
4: Javisst.
5: Nej du.
Jag hade min skummaste dröm någonsin igår (iaf som jag minns).
Det var någon sorts blandning av en massa tv och dator-spels titlar som jag var med i, bl.a Final Fantasy, Half-Life och Turok 2(!). Jag och mina följeslagare (final fantasy-vibbar), varav en som ser ut som Gandalf av nån anledning, kommer fram till nån slags grotta (när jag tänker på det efteråt så tror jag att jag har drömt om det här för). Grottan är bevakade av kanoner och monster modell STÖRRE. Jag och mina 6 medhjälpare spöar dom med dunder och brak. Efter det så ser jag en annan grotta i drömmen. Dock är den blockerad av ett stenras eller nåt. Jag blåser iaf bort stenarna med nåt vapen jag sett i Turok 2. Ut kommer en jävla massa Snarklings (Ni vet de där fula små ettriga jävlarna från H-L) och börjar attackera oss. Jag har plötsligt fått en jetpack och flyger upp i lufen medans mina polare dör som flugor. Men dom elaka små monstren kan flyga och har sönder min jetpack...Jag faller ner mot marken och vaknar precis innan jag ska slå i marken.
Jag har försökt att tyda den här drömmen och har inte riktigt kommit fram till nåt svar. Dock vet jag att slutet har nåt med min allra största fobi att göra, höjder. Nån som vill försöka? |
|
|
| TrancE_GyLLe |
inget så där konstigt men jag drömmde förut att jag föll från träd men pricis när jag skulle slå i backen så får jag tag i en lian eller snöre så jag svingas upp i luften igen .. så upprepas proceduren om och om igen!!
en fall drömm till jag haft är att jag hoppar men min snowboard i ett jätte big jump så typ flygger/faller jag nernernerner för backen å sen när jag tror att jag ska krasha så landar jag lungt å fint!! ??:conf: senast jag drömmde snowboard drömmen så landade jag precis vid en stuga så jag knäppte av mej brädan å gick in i stugan.. där bjöd en gumma mej på nått drickbart.. hmmm mysko mysko..
jag pratar/mumlar saker i sömnen åxå.. haha vilka saker man kanske har sagt...
å nu till Andrews...
man rör sej i sömnen så du kan mycket väl ha tagit din mob å slängt på "mostret"..:)..
å jag tror INTE du behöver hjälp!!! :D ;)
[EDIT] Noon jag kan iaf konstatera att du spelar på tok för mycket dataspel!!!:D :D |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
[EDIT] Noon jag kan iaf konstatera att du spelar på tok för mycket dataspel!!!:D :D |
Kanske kan vara en flashback från den perioden då jag spelade som mest, för ungefär två år sen...Man vet aldrig.
Du verkar ha en massa tur i dina drömmar iaf.
Och jag har en polare som också pratar i sömnen. En gång när jag sov hemma hos honom frågade han om nåt nummer...Skitskumt. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
ja man skule ju egentligen spela in sitt snack på nå band när man sover... men en grej som omvandlar drömmarna till bild så man kan spela in dom på video.. de skulle var riktigt intressant...
de finns en sån apparat i ankeborg har jag läst.. undrar om sverige kommer börja importera därifrån.. :)
eller d kanske redan finns en sån på riktigt i kina eller nått.?? vad vet jag.. :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|