return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Skumma drömmar....

NooN
dbl, det där låter som en blandning av CS och ett gammalt avsnitt av "Slaget om Tellus" (Nån som kommer ihåg?). Vad din lillasyrra hade med nåt att göra har jag ingen aning om :P
dbl
quote:
Originally posted by NooN
dbl, det där låter som en blandning av CS och ett gammalt avsnitt av "Slaget om Tellus" (Nån som kommer ihåg?). Vad din lillasyrra hade med nåt att göra har jag ingen aning om :P

bara det att jag spelar inte CS.. har typ inte spelat det på 3år nu.
och slaget om tellus vettifan om jag har sett.. inte på senaste tiden iallafall.....

har inte spelat nått fps spel på senaste tiden... inte sett nån sån film heller.. hel jobbigt när man inte vet var drömmarna kommer ifrån
Nigle
Mors, först gången som jag skriver på forum.. har brukar surfa runt här ganska ofta men nu har jag tagit mig i kragen o beslutat mig att skriva lite oxå.

Nåväl mitt strå till stacken blir väl en av mina helt sjuka verklighets drömmar...

Den här sorten drömmar har jag drömt typ ett dussintals gånger men en var extra creepy.

D började med att jag drömmde fullt av o sammanhängade saker som jag knapp kommer ihåg och sedan plötsligt när jag är vaken händer allting som jag drömt. Creeeeeepy! :eek:

Mina polar satt o spelade chack på en rast i skolan... Plöstligt fattar jag att jag kännde igen det som den ena polarn sade och sedan vet jag EXAKT vad den andra skall säga.... 5 sekunder senare säger polare 2 det som jag tänkte -Jag flyttar hästen till d-5. typ

vad fan gör man... jag höll ju på att dööö trodde typ jag var Neo från matrix elr nåt...

Har nån haft liknade sannings-drömmar?
U121
sanningsdröm: Ja, har haft en så ruggig sanningsdröm att jag faktiskt va lite nojig efteråt..

Själva drömmen var rätt osamanhängande, men grejen var den att det var natten innan jag började nian, och i slutet av drömmen drömde jag att jag träffade en tjej vid namn Jennifer, typ snacked lite å sånt, och sedan så (å här kommer min flumdrömmar-ådra in) sa jag till henne att jag var tvungen att vakna, men då sa hon "vi syns ju i plugget..."
å då vaknade jag...

och jag behöver väl inte nämna att det var en ny tjej som hade börjat i klassen? :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Sand Leaper
quote:
Originally posted by U121
sanningsdröm: Ja, har haft en så ruggig sanningsdröm att jag faktiskt va lite nojig efteråt..

Själva drömmen var rätt osamanhängande, men grejen var den att det var natten innan jag började nian, och i slutet av drömmen drömde jag att jag träffade en tjej vid namn Jennifer, typ snacked lite å sånt, och sedan så (å här kommer min flumdrömmar-ådra in) sa jag till henne att jag var tvungen att vakna, men då sa hon "vi syns ju i plugget..."
å då vaknade jag...

och jag behöver väl inte nämna att det var en ny tjej som hade börjat i klassen? :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:

:eek:

Freaky.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden