|
|
| dbl |
hehe.. hade en skum dröm inatt
drömde att jag och en brud som jag bara träffat 1 gång innan, fast har pratat med henne i typ 2 år nu, hade med oss gastuber hem till steve.. kommer inte ihåg vad han gjorde med dem, men nått gjorde han iallafall.. sen va vi där o förfesta typ.. steve va med hela tiden och tillslut skulle vi dra till en fest.... då försvann hela den fest drömmen och istället så kom jag och bruden till en skivaffär där jag va helt inne på att jag skulle ha Andreas något remixen av oceanlab - satellite (en svensk som har remixat den.. ligger på fjärde plats just nu i tävlingen som dem har haft).
så det kom fram nån snubbe till mig och visade mig ett album med 3 skivor i, där den remixen fanns på första skivan.. men istället för att köpa det albumet med alla 3 skivorna i, tyckte han att jag skulle köpa alla skivorna separat, vilket skulle bli dyrare... och av nån anledning så tog jag dem 3 skivorna istället för bara den första som jag ville ha... men fick aldrig köpt dem.. han vakna innan dess...
hehehehe :p
och få inte för dig något nu steve bara för att du va med i en dröm ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by dbl och få inte för dig något nu steve bara för att du va med i en dröm ;) |
De e lugnt:nervous: ... JayBee brukar också drömma om mig :nervous:
| quote: | Originally posted by JayBee
jag hadde en skum dröm för någon natt sedan om att jag skulle på kryssningen men så hadde steve glömt att fixa så att hytterna var tillsammans så därför blev det så att av alla i mina hytter så kunde bara jag åka med på kryssningen. |
|
|
|
| St_Andrew |
| :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| MojjMojj |
Drömde igår natt att jag gick omkring i en stor öken och så kom jag fram till ett sjul som finns med i Aristocats och då märker jag att jag är mörkhyad, jag har helt plötsligt förvandlats till Will Smith faktiskt.. sedan går jag vidare fast jag rör mig inte ngnstans, men det bryr jag mig inte om i drömmen. Efter det "stannar jag av" och tittar sedan på mina knogar. Jag ser en små svarta hål i knogarna och ur hålen kryper det en massa myror. vilket jag tycker är helt normalt :P
Tydning: jag hade sett aristoctas med lillsyrran förra veckan och såg lite på freshprince i bel air under veckan också, myrorna kommer från natinal geographic channel som jag tittar på hela tiden... Jag kan oftast tyda mina drömmar, lr rättare sagt säga vad jag fått materialet i drömmen ifrån :):crazy: |
|
|
| dbl |
vettifan va det va för dröm jag hade inatt... jag o några andra sprang runt o va typ militärer eller nått sånt... vi hade iallafall lite små skumma kläder på oss och hade balla vapen :)
men vi gick typ och smög runt på nått ställe och så kommer vi upp på taket på en byggnad.. och så en bra bit längre bort så fanns typ ett stort hus där jag tyckte jag såg någon gömma sig på taket bakom några lådor, så jag tar fram mitt vapen och ska snipra personen.. men bara det att jag hittar inte knappen till att zooma med, så jag frågar en av dem jag e med var knappen sitter, men det visar sig att jag har den gammla modellen utan zoomen, så jag tar och byter vapen med en av dem andra som har nya modellen.. och hon bli hel sur (det va en tjej faktiskt.. hehe)... så jag tar och zoomar in och skjuter personen.. och sen blir det värsta kriget mellan oss och dem.
efter att jag varit på taket ett tag och sniprat mot fienderna på andra taket så går jag ner till marken och smyger runt där och hittar lite fiender.. lite annat skumt hände typ... sen e jag tillbaka på taket, och då e det en jävla massa fiender som håller på att ta dem som e med mig.. dem slås för fullt..
så jag står på taket och börjar skjuta ner fienderna, och från ingenstans så står min 6 åriga lillasyrra helt plötsligt bland alla, så jag säger till henne att springa iväg o ställa sig i ett hörn vilket hon gör.... sen när mina polare kommit bort en liten bit från några fiender så drar jag fram nån typ av raket gevär... riktigt skum va den.. men jag börjar skjuta för fullt iallafall.. men missar istortsett alla, för det blir ingen explosion.. hehe.. sen ser jag en som sitter ner som jag börjar skjuta mot, och e helt inne på att träffa, men jag gör det aldrig..
och sen visar det sig att allt va en lek och att personen jag sköt mot sist va hel skraj att jag skulle träffa.. hahahaha
massa mysko grejer hände iallafall.. hehe
har ingen aning var jag fick hela militär/skjuta grejen ifrån heller |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|