return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Skumma drömmar....

dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
Säker på att du drömmde? :p

hoppas det, för jag hade bara på mig kalsongerna ;)

men man vet ju aldrig.. har en del minnesluckor och så
Nicke
Jag drömmer konstiga drömmar hela tiden. Ganska ofta att jag ser mej själv tex. Sen lite mindre trevliga drömmar, som att man vet att man måste röra på sej, men man kan inte. Och att man har jävligt brått nånstans, men man blir alltid upptagen av nåt annat.

I natt drömde jag att jg körde bil, och några kompisar var med och åka. Det var sent och mörkt och blixtrade lite. Sen såg jag en regnbåge, som egentligen inte bara var en båge, utan en cirkel, och regnbågen ändrade färg och former, lite som den där screensavern som en boll blir en kub som blir nåt annat. När jag såg det började jag fundera på hur kraftfull dator Gud måste ha för att kunna styra hela himlen.. :toothless Sen tror jag inte att det hände nåt mera.
NooN
quote:
Originally posted by Nicke
I natt drömde jag att jg körde bil, och några kompisar var med och åka. Det var sent och mörkt och blixtrade lite. Sen såg jag en regnbåge, som egentligen inte bara var en båge, utan en cirkel, och regnbågen ändrade färg och former, lite som den där screensavern som en boll blir en kub som blir nåt annat. När jag såg det började jag fundera på hur kraftfull dator Gud måste ha för att kunna styra hela himlen.. :toothless Sen tror jag inte att det hände nåt mera.

Det där lät mer som en beskrivning utav en svamptrip :p
Kongo_kim
En mardröm jag hade för typ en månad sen..

Jag satt i ett flygplan. Flygplanets motorer dör vi störtar och kraschar in i Solberga Sjukhus som ligger 20 m från jag bor.
När planet krascha så var det inte från min synvinkel utan utanpå planet typ som i en film.

Precis när det kraschade så blev det helt svart.
Jag tänkte rör på dig rör på dig men jag kunde inte röra på mig sen efte några sekunder rörde jag på mig. Då tänkte jag öpnna ögonen öpnna ögonen men kunde inte göra det så jag trodde jag var död sen efter några sekunder öpnnade jag ögonen och kunde inte somna om.

Det var jävligt otäckt
NooN
Man vaknar upp, kallsvettig och skakar som ett asplöv. Fy fan för det asså.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden