return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Paintball

JayBee
Här har ni bilder på den utrustning som ni kommer att använda när ni spelar :)

Bössan :)

Masken

Gas/luft tub, det är här all kraft kommer ifrån :D

Magasinet. jag är inte helt säker men jag tror att hyr maggen rymmer 150 bollar

Om ni bestämmer er för att lägga till 50kr så får ni oxo ett sånnt här camo plagg

JayBee
Goda nyheter alla glada paintball fans ;) för de som inte hann boka även fast ni ville (jag vet att ni ville) så har ni tid fram till den 20 september. mitt namn står i APG's bok och det finns platser att fylla fram till det datumet, men kom ihåg desto förr desto bättre.

Treo du kan andas lungt nu för du är bokad, glömm inte mina 60 kronor bara *flinar girigt och gnider händerna*

så som det ser ut nu är vi ungefär 20 pers som ska lira och stefan ska filma har han sagt (och det hoppas vi på :) )

JOIN PAINTBALL. IT'S NOT JUST A JOB, IT'S AN ADVENTURE

UNCLE JAYBEE WANTS YOU!!!

Pjox
Hmm.. Jag skulle villja me men vetefan om jag har råd. Jag ska undersöka saken. *funderar* Men hur som haver hoppas jag att ni får det kul :)
JayBee
quote:
Originally posted by Pjox
Hmm.. Jag skulle villja me men vetefan om jag har råd. Jag ska undersöka saken. *funderar* Men hur som haver hoppas jag att ni får det kul :)
Bra då säger vi så, du är med. jag skriver ner det bindande kontraktet genast. då ses vi den 27:e

hehe nä men tänk på saken du. det vore jätte kul om du är med
JayBee
Hej hopp allihoppa. tänkta bara säga till de som ska vara med på paintballen att det börjar dra ihop sig. det är typ 5 dagar kvar nu.

kom ihåg att även om det bara kostar 400 kronor totalt att spela så måste du ändå ha med dig 250 kronor till som deposition, de pengarna får du tillbaka sen när du lämnar utrustningen på eftermiddagen.

jag ringer och hör av mig nu i veckan. Vi ses där ute :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden