return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Paintball

JayBee
:haha: :haha: Nä nu får ni sluta jag dör av skratt. :) Min kära mor har spelat med oss de senaste 5-6 gångerna och hon har inte klagat. hon tycker att det är skit kul och kan inte vänta tills vi ska spela så lägg genast ner rädslan.

oftast så snärtar det bara till för en sekund, men i allt adrenalin så känner man det knappt. det har hänt flera gånger att jag blivit träffad utan att jag känt det. och om man blir träffat på masken så känns det bara som en snabb jordbävning men ingen smärta alls.. ganska koolt faktist :)

Kenny: en utav mina poolare spelar i T-shirt och mjukis brallor. men om du känner dig säkrare i tjocka kläder så.. be my guest.(ioförsig kanske det är lite kallt ute i luften den 27:e september

SÅ NU LUGNAR NI NER ER! :toothless :toothless
JayBee
Jag tog mig friheten att kopiera detta från apg's hemsida.

"
Gör det ont att bli träffad?
Nej. När man är inne i spelet blir man mer arg över att bli träffad än att man tänker på att det gör ont. Många gånger märker man inte ens att man blivit träffad, men det kan bli ett blåmärke beroende på hur nära man blir skjuten.

Hur långt kan man skjuta?
C:a 30-35 meter med bra precision, det går att skjuta längre om man lobbar.

Är det någon åldersgräns för paintball?
Man måste vara 18år för att köpa en paintballmarkör. Är man yngre måste man ha målsmans tillåtelse.

Kan jag ha glasögon på mig nnär jag spelar?
Ja. Vi har speciella masker för att man ska kunna ha glasögon under. Men om du har linser blir det lite smidigare.

Har ni haft några olyckor?
Egentligen ingenting allvarligt. Paintball är en säker sport om man följer reglerna. Under åren har vi endast haft en par stukade fötter och några skrubbsår. "

Dioxys
usch, jag vill också :/ fan.. får ta och göra en riktig tänkare på den här.. går det att vara flera? :/

och när måste jag ha bestämt mig? :S
JayBee
quote:
Originally posted by Dioxys
usch, jag vill också :/ fan.. får ta och göra en riktig tänkare på den här.. går det att vara flera? :/

och när måste jag ha bestämt mig? :S

Ja självklart. kom gärna och ta med alla du känner. som jag alltid brukar säga "desto fler desto bättre" :D

egentligen kan du bestämma dig fram tills dagen innan men om du ska hyra utrustning så rekomenderar jag att de bestämmer dig inom 1-2 veckor.

bor du i/nära stockholm?

om du ger tummen upp så skicka mobil i PM till mig. du heter rickard va?
JayBee
hehe jag la upp en lite barnslig film snutt i min mapp på steves ftp.

Något man kan göra om man är uttråkad men i sånna fall rekomenderar jag att ha falsk reg skylt till skillnad från dessa lirare :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden