return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Paintball

Vizay
hahaha ja så snabb å smart e jag Jay :toothless :p

aja kan iaf tillägga att de inte kommer att gå att ringa min mobil eftersom den är inne på lagning, kom på detta just nu så PM:a mig när du börjar ringa runt till folk så får jag väl ringa dig istället, blir nog enklast :)
JayBee
quote:
Originally posted by Vizay
hahaha ja så snabb å smart e jag Jay :toothless :p

aja kan iaf tillägga att de inte kommer att gå att ringa min mobil eftersom den är inne på lagning, kom på detta just nu så PM:a mig när du börjar ringa runt till folk så får jag väl ringa dig istället, blir nog enklast :)

hehe :) lagning sa du... du råkar inte ha köpt den på onoff?
Glorie
Paintball = smärta...

och jag gillar inte smärta... (väldigt blödig faktiskt)
:p Ha de så kul iaf ;)
mindshooter
btw..apropå smärta...behöver man inte extra tjocka skyddskläder för att det inte ska göra satans ont? Jag är själv lite av en mes :p

Jag vet att det gör ont hur som hellst, annars är det inge kul, men är dom inte tjockare än vanlgia kläder på såna organiserade ställen...?
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
btw..apropå smärta...behöver man inte extra tjocka skyddskläder för att det inte ska göra satans ont? Jag är själv lite av en mes :p

Jag vet att det gör ont hur som hellst, annars är det inge kul, men är dom inte tjockare än vanlgia kläder på såna organiserade ställen...?

klart det ska göra lite ont :)
annars e det ju inget kul.. hehe :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden