|
|
| Vizay |
hahaha ja så snabb å smart e jag Jay :toothless :p
aja kan iaf tillägga att de inte kommer att gå att ringa min mobil eftersom den är inne på lagning, kom på detta just nu så PM:a mig när du börjar ringa runt till folk så får jag väl ringa dig istället, blir nog enklast :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Vizay
hahaha ja så snabb å smart e jag Jay :toothless :p
aja kan iaf tillägga att de inte kommer att gå att ringa min mobil eftersom den är inne på lagning, kom på detta just nu så PM:a mig när du börjar ringa runt till folk så får jag väl ringa dig istället, blir nog enklast :) |
hehe :) lagning sa du... du råkar inte ha köpt den på onoff? |
|
|
| Glorie |
Paintball = smärta...
och jag gillar inte smärta... (väldigt blödig faktiskt)
:p Ha de så kul iaf ;) |
|
|
| mindshooter |
btw..apropå smärta...behöver man inte extra tjocka skyddskläder för att det inte ska göra satans ont? Jag är själv lite av en mes :p
Jag vet att det gör ont hur som hellst, annars är det inge kul, men är dom inte tjockare än vanlgia kläder på såna organiserade ställen...? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
btw..apropå smärta...behöver man inte extra tjocka skyddskläder för att det inte ska göra satans ont? Jag är själv lite av en mes :p
Jag vet att det gör ont hur som hellst, annars är det inge kul, men är dom inte tjockare än vanlgia kläder på såna organiserade ställen...? |
klart det ska göra lite ont :)
annars e det ju inget kul.. hehe :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|